به گزارش "ورزش سه"، محمد ناصری یکی از گلرهای باتجربه فوتبال است که در سال‌های گذشته پیراهن تیم‌های مختلفی را برتن کرده است. او که سابقه حضور در استقلال را نیز در کارنامه دارد، دو فصل گذشته لیگ برتر را در پیکان سپری کرد و عملکرد نسبتا مناسبی نیز داشت.

درباره وضعیت این دروازه‌بان با پیکان ابهام‌هایی مطرح شده است؛ ناصری در خصوص شرایط خودش به خبرنگار ما گفت:‌ «قرارداد من با پیکان به پایان رسیده و فعلا مشغول استراحت و بررسی پیشنهادهایم هستم.»

او در پاسخ به این پرسش که آیا در پیکان باقی خواهد ماند، بیان کرد:‌ «چند پیشنهاد دارم اما قطعا اولویتم تمدید قرارداد با پیکان است. من دو سال نسبتا خوب را در پیکان سپری کردم وبه این باشگاه تهرانی تقریبا عادت کرده‌ام. باید چند روز صبر کنیم و ببینیم چه اتفاقاتی می‌افتد.»

1743864

ناصری درباره اتفاقات لیگ بیست و دوم برای خودش افزود: من در نیم فصل اول شرایط خوبی داشتم و آمارم مشخص است. در نیم فصل مصدومیتی پیش آمد که باعث شد چند هفته از میادین دور باشم. بعد از آن هم می‌توانستم بیشتر برای پیکان بازی کنم اما به هر حال هرچه بود، گذشت. نگاهم روبه جلو است و امیدوارم در فصل آینده شرایط بهتری داشته باشم.