به گزارش "ورزش سه"، حفظ مهدی قایدی یکی از اصلی‌ترین خواسته‌های هواداران استقلال از مدیریت این باشگاه است. بازیکن مهم و تأثیرگذاری که فصل گذشته روی 16 گل آبی‌پوشان تأثیر مستقیم گذاشت و چندین پنالتی نیز برای تیمش گرفت.

این بازیکن در تابستان گذشته با انتقالی قرضی از شباب الاهلی به استقلال آمد و با پایان قراردادش، وضعیت نامشخصی دارد. باید سرمربی جدید تیم اماراتی درخصوص قایدی تصمیم گیری کند و آبی‌ها امیدوار به حفظ او هستند ولی این وینگر بوشهری پیشنهاداتی هم از چندین کشور دارد.

قایدی که مهمان برنامه ورزشگاه بود، درخصوص اینکه گفته می‌شود از اتحاد کلباء پیشنهادی به دستش رسیده، گفت: من از چند تیم اماراتی دیگر پیشنهاد دارم. همچنین از چند کشور دیگر در حوزه خلیج فارس از جمله قطر و عربستان پیشنهاداتی به دستم رسیده است.

ویدئو: 304036

زمانی که مجری برنامه از این بازیکن پرسید که آیا برای حضور در اتحاد کلباء، فرهاد مجیدی شخصا با او تماس گرفته است یا خیر، پاسخ داد: مدیر برنامه‌هایم پیگیر این موضوع است. من با آقا فرهاد خیلی در ارتباطم و حداقل هر دو، سه هفته یک بار با همدیگر صحبت می‌کنیم. چه ایران باشیم یا امارات.

قایدی در پایان گفت: آقای مجیدی خیلی جویای حال من است و سال گذشته نیز (بابت عملکرد در اتحاد کلباء) به او تبریک گفتم. او عملکرد خوب داشت و البته به نظرم کمی بدشانس بود. امیدوارم امسال موفق‌تر از پارسال باشد.