در آخرین دیدار از هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم های استقلال و پیکان در ورزشگاه آزادی و در حضور تماشاگران به مصاف هم رفته اند. دیداری که برای هر دو تیم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و شکست هر کدام از آنها، باعث شکسته شدن یک رکورد منحصربفرد خواهد شد.

با توقف شب گذشته پرسپولیس برابر هوادار، اکنون بهترین فرصت ممکن برای فرهاد مجیدی و تیم او فراهم شده تا آبی پوشان بتوانند با کسب یک پیروزی در دیداری خانگی، اختلاف خود را با رقیب دیرینه به عدد هشت برسانند و یک حاشیه امنیت خوبی را برای خود دست و پا کنند.

البته آبی ها برای رسیدن به این منظور، کار سختی را در پیش دارند چرا که پیکان تاکنون در دیدارهای خارج از خانه متحمل شکستی نشده است. شاگردان مجتبی حسینی هر چند در ۵ دیدار قبلی خود بردی را به دست نیاورده اند ولی آنها با استفاده از تعطیلات فیفا دی و سال نو، با انگیزه بالا به مصاف استقلال رفته اند تا نخستین شکست فصل تیم مجیدی را رقم بزنند.

اطلاعات بازی

تورنمنت: لیگ برتر ایران؛ جام خلیج فارس؛ هفته بیست و چهارم

تاریخ و ساعت: سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۴۵

مکان: تهران - ورزشگاه آزادی

داوران: سید رضا مهدوی- امیررضا آشور ماهانی- احد سلطانی- مرتضی منصوریان

ترکیب استقلال: حسین حسینی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، صالح حردانی، جعفر سلمانی، زبیر نیک‌نفس، مهدی مهدی‌پور، عزیزبک آمانوف، امیرحسین حسین‌زاده، کوین یامگا و رودی ژستد.

سرمربی استقلال: فرهاد مجیدی

ترکیب پیکان: احمد ناصری، امیر حسین رنگرز جدی، میلاد بدرقه، بهروز نوروزی فرد، محمدعلی فرامرزی، اسماعیل بابایی، غلامرضا ثابت ایمانی، علی رمضانی، محمد قاسمی نژاد، مجتبی حقدوست، ابراهیم صالحی

 سرمربی پیکان: مجتبی حسینی

گزارش بازی:

دقیقه ۲/شوت آمانوف با برخورد به مدافعان پیکان برگشت داده شد.

دقیقه ۲/ بازی آرام دنبال می شود و استقلالی ها بازیسازی خود را از روی زمین و از عقب آغاز می کنند.

دقیقه ۱۰/ تیم بازی را در اختیار دارد اما ضربات نهایی بازیکنان استقلال تا اینجای کار درچارچوب دروازه نبوده است.

دقیقه ۱۳/ شوت خطرناک ثابت ایمانی با مهار استثنایی حسینی همراه شد و راهی کرنر شد.