به گزارش "ورزش سه"، مهدی قایدی پس از اینکه در فصل قهرمانی استقلال حضور نداشت و برای شباب الاهلی به میدان رفت، سال گذشته به‌عنوان بازیکن قرضی از این باشگاه اماراتی به جمع آبی پوشان بازگشت که اتفاقا تبدیل به کلیدی‌ترین مهره این تیم شد ولی درخشش خیره کننده او قهرمانی تیمش را به همراه نداشت.

با این وجود، حالا با حضور جواد نکونام در راس کادر فنی استقلال، این سرمربی تاکید به حفظ مهدی قایدی در این تیم داشته و به همین منظور مدیران آبی پوشان در تلاش هستند تا محبوب‌ترین ستاره فصل گذشته خود را حفظ کنند و رضایت‌نامه قطعی از باشگاه شباب الاهلی امارات بگیرند.

علی امیری، قائم مقام باشگاه استقلال در گفت‌وگو با برنامه فوتبال برتر در خصوص شرایط همکاری با مهدی قایدی عنوان کرد: آقای کریمی(مدیرعامل باشگاه) در حال مذاکره با بازیکن و باشگاه شباب الاهلی است که حتی روز دوشنبه نیز صحبت‌هایی با قایدی و مدیر برنامه وی انجام گرفت و تمام تلاش ما حفظ این بازیکن خواهد بود.

او یادآور شد: تمام تلاش ما این است که اگر مبلغ انتقال قایدی بالاتر از سقف تعیین شده برای باشگاه استقلال نرود، این بازیکن را جذب می‌کنیم.

قائم مقام باشگاه استقلال در خصوص مبلغ درخواستی از سوی باشگاه اماراتی برای صدور رضایت‌نامه مهدی قایدی ابراز کرد: هنوز رقم و عددی به ما نداده‌اند که روز دوشنبه از باشگاه شباب الاهلی خواستیم تا رقم دقیق را به ما عنوان کنند.