به گزارش "ورزش سه"، بعضی از باشگاه‌ها روش خشک و ساده‌ای برای معرفی بازیکنان جدید خود دارند. برای نمونه، امروز آردا گولر در یک نشست خبری معمولی با حضور فلورنتینو پرز، رییس رئال، به خبرنگاران معرفی شد. در مقابل، بعضی از باشگاه‌ها سعی می‌کنند ابتکار عمل به خرج دهند. مثلا وقتی الکسیس سانچس به یونایتد پیوست، باشگاه برای معرفی او، ویدیویی از این بازیکن موقع نواختن پیانو منتشر کرد.

هوفنهایم نیز امروز ماریوس بولتر را به عنوان بازیکن جدید خود معرفی کرد؛ اما این کار را با انتشار یک ویدیوی بسیار بامزه انجام داد.
ماجرا از بازی دو تیم شالکه و هوفنهایم شروع شد. در مسابقه فصل گذشته دو تیم، مدافع هوفنهایم به بولتر که برای شالکه بازی می‌کرد، یک تنه فنی زد که باعث شد بولتر از زمین بیرون برود و به پرچم کرنر بخورد و آن را بشکند.

1895396
1895397
1895399

حالا در ویدیویی که هوفنهایم به مناسبت معرفی بولتر منتشر کرده، ابتدا این صحنه از بازی پخش می‌شود، سپس در نمایی جدید، از درون اتاق می‌شنویم که زنگ در به صدا درمی‌آید و دوربین به سمت در می‌رود و نمایی از یک دست را می‌بینیم که در را باز می‌کند. پشت در بولتر با میله پرچم کرنر ایستاده است. میله هم که از وسط شکسته، با چسب سیاه به هم چسبانده شده. بعد از باز شدن در، بولتر رو به دوربین می‌گوید: «ببخشید!» و سپس او را می‌بینیم که با پیراهن شماره 21 هوفنهایم عکس انداخته است و زیرعکس هم نوشته شده: «خوش آمدی ماریوس!»

1895400

هوفنهایم برای خرید بولتر چهار میلیون یورو به شالکه می‌دهد و با این بازیکن آلمانی قراردادی سه ساله امضا کرده که او را تا 2026 به باشگاه متعهد کرده است. الکساندر روزن، مدیرعامل هوفنهایم، گفت: «همه در باشگاه از این ایده که ماریوس را به هوفنهایم بیاوریم، با اشتیاق استقبال کردند. ما نه تنها از کیفیت فوتبالی او راضی هستیم، که این را به قدر کافی در فصل گذشته نشان داد، بلکه او را به عنوان یک انسان هم تحسین می‌کنیم... بعد از مذاکرات فشرده و بحث‌های زیاد، خوشحالیم که توانستیم این انتقال را کامل کنیم.»  

بولتر فصل قبل 11 گل در بوندس‌لیگا برای شالکه زد و نقشی کلیدی در این تیم ایفا کرد اما نتوانست مانع از سقوط آن به دسته دوم شود.