به گزارش "ورزش سه"، امشب در استمفورد بریج شاهد یکی از حساس ترین بازی های یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان هستیم. چلسی، مدافع عنوان قهرمانی میزبان رئال مادرید است در دیداری که برای مادریدی ها حکم انتقام دارد. جدال دو تیم فصل گذشته در نیمه نهایی با برتری چلسی همراه شد ولی این بار رئال قصد صعود دارد.

 

در ترکیب چلسی امشب به احتمال زیاد شاهد مثلث تهاجمی حکیم زیاش، کریستین پولیسیچ و کای هاورتز خواهیم بود. مثلثی که برای رئال یادآور خاطراتی تلخ هستند و می توانند یک شب دیگر را به کام باشگاه مادریدی تلخ کنند.

 

فصل 19-2018 رئال در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برابر آژاکس قرار گرفت. در آمستردام رئال 1-2 برنده شد و تک گل امیدبخش تیم هلندی را نیز حکیم زیاش به ثمر رساند. در بازی برگشت زیاش بازهم خوش درخشید و نقش مهمی در پیروزی تاریخی 1-4 آژاکس در برنابئو داشت.

 

زیاش در بازی سال گذشته رئال و چلسی نیز حاضر بود و بسیار موثر کار کرد هرچند کای هاورتز و پولیسیچ بودند که در حذف رئال نقش تعیین کننده را داشتند.

 

پولیسیچ در تساوی 1-1 بازی رفت در مادرید گل اول بازی را برای آبی ها زد و در بازی برگشت نیز یک پاس گل به کای هاورتز داد. این سه بازیکن امشب برابر رئال چه خواهند کرد؟