به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان برای ترمیم خط دفاعی فولاد که فصل گذشته آسیب‌پذیر بود، به طور جدی اقدام کرده و به دنبال مهره‌هایی رفت که سوابق خوبی در سال قبل داشتند و در نخستین گام، شاهین توکلی را از مس رفسنجان به خدمت گرفت و این بازیکن را به تمرینات تیمش اضافه کرد.

شاهین توکلی که دو سال درخشان در مس رفسنجان داشت و مهره کلیدی این تیم در خط دفاعی محسوب می‌شد، با اتمام قراردادش تصمیم به جدایی از جمع نارنجی پوشان گرفت تا راهی اهواز شود و تجربه کار با علیرضا منصوریان را برای دومین بار طی سالیان اخیر به دست بیاورد و با فولاد قرارداد ببندد.

1896267

این مدافع میانی که دوران درخشانی در ماشین‌سازی تبریز، آلومینیوم اراک و مس رفسنجان داشت، حالا چالش تازه‌ای را با پیوستن به فولاد خوزستان تجربه کرده و می‌خواهد مثل سه تیم قبلی، در باشگاه جدیدش هم بدرخشد و تیمش را در بسته ماندن دروازه کمک کند.

توکلی که سال گذشته ۲۷ بازی با پیراهن مس رفسنجان انجام داد و نقش مهمی در رکورد بسته ماندن دروازه تیمش بین تمام تیم‌های لیگ برتری داشت، حالا می‌خواهد در فولاد خوزستان نیز چنین شرایطی را تجربه کند و برای دومین دوره همکاری با منصوریان پس از آلومینیوم، نمایش موثری ارائه دهد.