به گزارش "ورزش سه"، ایمان سلیمی، بازیکن جدید استقلال، پس از عقد قرارداد با آبی‌ها و در جمع خبرنگاران گفت: خدا را شکر، بعد از چند روز پیگیری، توانستم قراردادم را امضا کنم. خیلی خوشحالم. از مدیریت باشگاه و کادرفنی که به من اعتماد کردند، تشکر می‌کنم. تمام تلاشم را می‌کنم تا سال بسیار خوبی داشته باشم و آخر فصل دل هواداران را شاد کنیم.

او در مورد اینکه با خود نکونام صحبتی هم داشته است یا خیر، اظهار داشت: بله صددرصد. این انتقال مستقیم و با نظر ایشان صورت گرفت. خیلی خوشحالم و اگر در هر تیمی که بوده‌ام 100 درصد انرژی‌ام را گذاشته بودم، در استقلال 150 تا 200 درصد توان و تمرکزم را می‌گذاریم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم.

ویدئو: 305619

وی درخصوص اینکه شرایط استقلال را چطور می‌بیند، گفت: استقلال تیم خیلی بزرگی است. تمام نگرانی‌های من درست است. پروسه آماده‌سازی تیم خیلی مهم است که مقداری به تعویق افتاده است. ولی این تیم به حدی بازیکن باکیفیت دارد و به حدی کادرفنی زحمت می‌کشند و اینقدر انرژی مثبت پشت تیم است، مطمئنم هم شروع خوبی داریم و هم اینکه در ادامه می‌توانیم این روند را کامل کنیم.

سلیمی در پاسخ به این سوال که به جز استقلال از چه تیم‌های دیگری پیشنهاد داشته است، پاسخ داد: بله پیشنهاداتی بود ولی اعضای خانواده من می‌دانند به تنها پیشنهادی که فکر کردم، پیشنهاد استقلال بود و تمام انرژی‌ام را گذاشته بودم تا این اتفاق رخ دهد.

مدافع جدید استقلال درباره اینکه او جانشین عارف غلامی شده است نیز اظهار داشت: هر بازیکنی که در این باشگاه بازی می‌کند، بازیکن بزرگی است و زحمات زیادی برای تیم کشیده است. من هم به عنوان عضوی از این گروه آمده‌ام که تمام تلاشم را بکنم و چیزی غیر از این نیست.

او در پایان و در مورد حمایت هواداران استقلال از وی طی روزهای اخیر گفت: به من خیلی لطف داشتند و مطمئنم در ادامه نیز همین گونه خواهد بود. ان‌شاءالله که در روند فصل بتوانیم هر بازی دلشان را شاد کنیم و آخر فصل با یک نتیجه خوب، آن چیزی که لایقش هستند را به دست بیاوریم.