به گزارش "ورزش سه"، جلسه معاونان فرهنگی باشگاه‌های لیگ برتری امروز با حضور مقامات فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ و همچنین مقامات امنیتی بازی‌ها برگزار شد. مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال هم که یکی از مدعوین نشست مذکور بود، در حاشیه جلسه دقایقی به سخنرانی پرداخت و البته نکات مهمی را بر زبان آورد.

مهم‌ترین مساله ای که تاج به آن اشاره کرد درباره ورود تماشاگران به ورزشگاه‌ها در لیگ بیست و سوم بود. فدراسیون فوتبال برخی قوانین ویژه را برای ورود تماشاگران در نظر گرفته و تاج آنها را بیان کرد.

ویدئو: 305693

رییس فدراسیون فوتبال گفت:‌ «امسال هر باشگاهی مکلف است به تعداد صندلی هوادار، نیرو بیاورد تا مردم را در صندلی خودشان بنشاند. هر فردی باید با کد ملی خودش بلیت بخرد. برای همه در دنیا معلوم است که فلان صندلی با کد ملی در اختیار چه کسی است. این موضوع دیگر وظیفه نیروی انتظامی نیست و وظیفه خود باشگاه‌هاست که هر کسی روی صندلی خودش بنشیند. این کار بزرگ‌ترین کار فرهنگی است.»

او ادامه داد: «قبلا دقیقه 60 بازی اعلام می‌شد برای فلان بازی 1526 نفر در ورزشگاه حضور دارند. ما نمی‌دانستیم این 26 نفر از کجا می‌آمد. الان باید دقیقا مشخص شود چه تعداد تماشاگر به ورزشگاه آمده است. اگر ورزشگاهی فاقد چنین رویه‌ای بود با محرومیت احتمالی روبه‌رو خواهد شد و باید به ورزشگاهی برود که چنین امکاناتی داشته باشد.»