به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال فاینورد که علیرضا جهانبخش را در اختیار دارد و دومین مرحله از اردوی آماده سازی پیش فصل را در کشور اتریش برپا کرده، در چهارمین دیدار تدارکاتی خود قبل ا شروع لیگ اردیویسه هلند به مصاف تیم هوفنهایم آلمان رفت.

قهرمان لیگ اردیویسه هلند که علیرضا جهانبخش را در ترکیب ابتدایی نداشت، در حالی مقابل هوفنهایم آلمان قرار گرفت که این مسابقه در ۱۲۰ دقیقه برگزار شد و فاینورد دو گل تا قبل از ورود ملی‌پوش ایرانی خود دریافت کرد.

هر دو تیم در دقیقه ۶۱ ترکیب خود را به طور کامل تغییر دادند و علیرضا جهانبخش هم وارد زمین شد که لحظاتی پس از ورود به مسابقه یک موقعیت عالی برای دانیلو ساخت ولی شوت این بازیکن به بیرون رفت.

در ادامه یاران جهانبخش موفق شدند دو گل خورده را پاسخ بدهند و کار را به تساوی بکشند، اما در نهایت هوفنهایم آلمان به برتری ۴ بر ۲ در این دیدار تدارکاتی دست پیدا کرد تا نخستین شکست فاینورد در مسابقات پیش فصل رقم بخورد.

فاینورد در سه دیدار تدارکاتی قبلی خود که علیرضا جهانبخش را در دو دیدار گذشته در اختیار داشت، دو پیروزی مقابل زوله و کلوب بروژ بلژیک و یک تساوی برابر رویال یونیون به دست آورده بود.