به گزارش "ورزش سه"، اکبر محمدی یکی از مدیران باتجربه فوتبال است که همواره حضور او همراه با اتفاقات ویژه‌ای در باشگاه‌های مختلف و فدراسیون فوتبال بوده است. محمدی که سال‌ها به عنوان سرمربی در تیم های ملی پایه بازیکنان زیادی را شناسایی و به فوتبال معرفی کرد، با ورود به عرصه مدیریتی فوتبال هم موفقیت‌های خوبی به دست آورد.

این چهره آشنای فوتبال بعد از چند سال حضور در کمیته جوانان فدراسیون فوتبال به عنوان مدیرعامل باشگاه پیکان منصوب شد و در مدت فعالیت خود روزهای خوبی را در تیم خودروساز گذراند. پیکان با مدیرعاملی محمدی با کاهش چشمگیر بودجه مواجه شد اما او توانست در مدت حضورش با بودجه ای پایین پیکان را در فصل اول به رتبه هفتمی و در فصل دوم تا زمان حضور به رتبه پنجمی در لیگ برساند و البته از طریق فروش چند بازیکن درآمدزایی مناسبی نیز برای این باشگاه داشت.

1900924

اکبر محمدی حالا مدتی است به عنوان یکی از اعضای کمیته ورزش شرکت ملی صنایع مس ایران فعالیت خود را شروع کرده و نقش مهمی درباشگاه‌های زیر نظر شرکت مس دارد.

او روز گذشته نیز در یک محفل فوتبالی دیده شد؛ محمدی با حضور در زمین چمن کمپ احمدآباد مستوفی نظاره‌گر دیدار دوستانه مس کرمان و ذوب‌آهن شد و برخورد گرمی با اعضای کادرفنی مس کرمان و همچنین محمد ربیعی سرمربی پیشین مس رفسنجان و کنونی ذوب‌آهن داشت.

بی‌شک بازگشت اکبر محمدی یکی از اتفاقات ویژه‌ فوتبال محسوب می‌شود و احتمالا در سمت جدید او را بیشتر در محافل فوتبالی خواهیم دید.

1900931