به گزارش "ورزش سه"، دو هفته پیش رسانه‌های اسپانیایی ادعا کردند که ختافه به خاطر اتفاقاتی که در جریان بازی 6 سال پیش برابر تنریف رخ داد، مجبور است اولین بازی فصل خود که در آن میزبان بارسلوناست را بدون تماشاگر برگزار کند، ولی رئیس ختافه گفت که هنوز نامه‌ای از سوی کمیته برگزاری مسابقات دریافت نکرده است.

1713753

24 ژوئن 2017 و در جریان بازی ختافه و تنریف در کولیسئوم، هواداران ختافه در پایان مسابقه به زمین ریختند و مانع از خروج داور و بازیکنان حریف از زمین شدند. دادگاه خیلی زود ختافه را به یک بازی پشت درهای بسته محکوم کرد و قرار بود این حکم در اولین بازی خانگی فصل 18-2017 اجرایی شود، ولی با شکایت ختافه این محرومیت با جریمه 18 هزار یوریی عوض شد.

کمیته برگزاری رقابت‌ها سپس به دادگاه حکمیت ورزشی شکایت کرد، ولی مارکا نوشته بود که حالا مشخص شده رأی قبلی باطل شده و ختافه باید بازی هفته اول خود برابر بارسا را بدون حضور تماشاگرانش برگزار کند.
امروز باشگاه ختافه با انتشار بیانیه‌ای تایید کرد که دادگاه عالی ورزش اسپانیا محرومیت قبلی را باطل کرده و به این ترتیب بازی برابر بارسا قطعا با حضور هواداران برگزار خواهد شد تا به این ترتیب نگرانی‌ها برطرف شود.