به گزارش "ورزش سه"، رونی در چند  روز گذشته اظهارات جنجالی را درباره بسیاری از بازیکنان و هم تیمی‌های سابقش مطرح کرده است. 
این مهاجم سابق منچستریونایتد چند روز قبل به انتقاد از عملکرد  ریو فردیناند پرداخته و او را بازیکنی خودخواه معرفی کرده بود که علیرغم بازی کردن به عنوان مدافع سعی داشت در حملات نیز دخالت کند. 
این ادعا با واکنش فردیناند روبرو شد، او رونی را به بداخلاقی در هنگام تعویض متهم کرده و مدعی شده بود که این بازیکن تنها مقابل دروازه حریف می‌ایستاد و مشارکتی در سایر بخش‌های بازی نداشت. 
پس از فردیناند نوبت به کریستیانو رونالدو رسید که هدف انتقادهای رونی قرار بگیرد. رکورددار گلزنی باشگاه منچستریونایتد چند روز قبل در گفتگو با اسکای اسپورت اظهار داشت که خرید این ستاره پرتغالی کار اشتباهی بوده و او باید از یونایتد جدا شود. 

 


رونی در این باره به اسکای گفت:«او در اوایل فصل گل‌های مهمی زد و برابر تاتنهام هت‌تریک کرد اما فکر می‌کنم اگر این باشگاه به دنبال ساختن آینده است باید دنبال بازیکنان جوان‌تر و با عطش بیشتر باشد.»
مطرح شدن این صحبت‌ها از سوی او واکنش‌هایی را به همراه داشت اما این بار رونالدو هم ساکت نماند و با اقدامی که هرچند چندان جدی به نظر نمی‌رسید اما سعی کرد پاسخ اظهارات مطرح شده از سوی هم تیمی سابقش را بدهد. 
این مهاجم پرتغالی در صفحه اینستاگرام رونی و زیر پستی که به گفتگوی این بازیکن با اسکای اسپورت اختصاص داشت نوشت:«دو حسود.»

 

 

اشاره رونالدو در واقع به رونی و جیمی کرگر بود که او هم در این برنامه حضور داشت و بار دیگر نظراتش درباره این که جذب او از سوی یونایتد در تابستان سال گذشته اشتباه بوده و این باشگاه باید هرچه سریع‌تر این بازیکن را در پایان فصل به فروش برساند تکرار کرد. 
حالا رونی بار دیگر نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و درباره جمله‌ای که رونالدو زیر پستش نوشته است، گفت:«من این نظر را امروز صبح دیدم. باید بگویم که شاید هیچ فوتبالیستی روی زمین نباشد که به رونالدو حسودی نکند. زندگی حرفه‌ای او، جام‌هایی که فتح کرده، پولی که دریافت می‌کند و ... سیکس پکی که دارد! احتمالا هر بازیکنی جز لیونل مسی به کریستیانو رونالدو حسودی می‌کند.»

 


علیرغم تمامی انتقادات مطرح شده، رونالدو در صدر جدول گلزنان این فصل منچستریونایتد قرار دارد. او 12 گل در 24 بازی به ثمر رسانده و سه پاس گل نیز برای این تیم ارسال کرده است. 
یونایتد همچنان در تلاش است تا بتواند با قرار گرفتن در جمع چهار تیم صدر جدول لیگ برتر سهمیه حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده را کسب کند. این بازیکن چند روز قبل با انتشاری پستی در اینستاگرامش از هم تیمی‌های خود خواسته بود که تا آخرین نفس برای رسیدن به این هدف تلاش کنند.