پرسپولیس به جز رویارویی با آلومینیوم باید با شرایط بسیار بد آب و هوایی این دو روز اخیر تهران نیز پیکار کند.

پرسپولیس باید در آب و هوایی که در ناسالم‌ترین حد ممکن قرار گرفته به مصاف آلومینیوم اراک برود.

به گزارش طرفداری، جلسه هماهنگی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در شرایطی ساعاتی قبل برگزار شد که شاخص آلودگی هوای تهران در حال حاضر عدد ۴۹۰ را نشان می‌دهد که تنها ۱۰ عدد تا ماکسیمم تعریف شده در جدول فاصله دارد.

طبق نمودارهای ارائه شده در سازمان هواشناسی کشور و استان تهران، ذرات معلق از مرز هشدار عبور کرده و تهران فاصله ای تا محدودیت کامل رفت‌وآمد در شهر مثل تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها، ادارات و سازمان‌ها و تعطیلی کامل ندارد. در چنین شرایطی پرسپولیس باید به مصاف حساس خود در جام حذفی مقابل آلومینیوم فکر کرده و اصلا مشخص نیست قرار است این بازی برگزار شود یا نه.

از همین رو باید دید در زمان اعلام شده برای برگزاری بازی دو تیم پرسپولیس و آلومینیوم، شاخص آلودگی هوا روی چه عددی قرار خواهد گرفت. در این میان مصاحبه های انجام شده از سوی افراد تصمیم گیرنده نشان می دهد قرار است ستاد بحران استانداری تهران امروز جلسه‌ای را برگزار کند و باید منتظر تصمیم این ستاد بود. 

بسیاری از اهالی فوتبال پیش بینی می کنند با توجه به الزام سازمان لیگ برای پایان یافتن رقابت های جام حذفی در ماه مبارک، اگر آلودگی هوای تهران در همین حد بماندنیز بازی پرسپولیس و آلومینیوم برگزار خواهد شد. در غیر این صورت بازی با 24 ساعت تاخیر برگزار خواهد شد.