بازی فردای پرسپولیس برابر آلومینیوم یک دوئل جذاب دارد.

رویارویی یحیی گل محمدی و مهدی رحمتی یکی از اتفاق های جذاب بازی فردای پرسپولیس و آلومینیوم اراک در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی خواهد بود.

به گزارش طرفداری، مهدی رحمتی در لیگ نوزدهم شاگرد یحیی گل محمدی در شهر خودرو بود و این دو در کنار هم برای اولین بار توانستند استان خراسان را صاحب سهمیه آسیایی کنند. حالا مهدی رحمتی بعد از کنار گذاشتن فوتبال دو فصل است که وارد عرصه مربیگری شده است و به تازگی هدایت آلومینیوم اراک را برعهده گرفته است و امیدوار است بتواند نتایج خوبی با این تیم کسب کند.

فردا در شرایطی پرسپولیس و آلومینیوم در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف هم می روند که رویارویی مهدی رحمتی و یحیی گل محمدی از نکات جالب توجه این بازی خواهد بود و به نوعی تقابل استاد و شاگرد محسوب می شود.

جالب است که بدانید در این فصل امیرقلعه نویی، رضا عنایتی و علیرضا منصوریان در دو بازی رفت و برگشت موفق شده اند 11 امتیاز پرسپولیس را از این تیم بگیرند و جواد نکونام هم در سوپر کاپ این تیم را شکست داده است و باید دید آیا مهدی رحمتی هم به عنوان یک سرمربی استقلالی می تواند قرمزهای تهرانی را از جام حذفی حذف کند یا نه.