به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد در حال حاضر با 51 در مکان هفتم جدول رده بندی قرار دارد. این تیم در رقابت نزدیک با چند تیم برای کسب سهمیه، طی دو هفته پیش رو و روی کاغذ بازی های آسانی در پیش دارد و می تواند خود را بالا بکشد. شاگردان راگنیک اما خیلی مقابل تیم های قعرجدولی نتایج خوبی نگرفته اند ولی این مقطع از فصل دیگر جای اشتباه نیست.

آرسنال در دو بازی از سه بازی اخیر خود شکست خورده و با یک بازی کمتر نسبت به منچستر و 54 امتیاز پنجم است. تاتنهام رده چهارمی با تعداد بازی برابر و 54 امتیاز تیم چهارم جدول است. به نظر می رسد که بازیکنان منچستریونایتد اگر می خواهند تیم شان را از وضعیت فعلی نجات داده و برای فصل بعد سهمیه بگیرند، الان وقتش رسیده است که دست به کار شوند.

در این بازی حساس به نظر می رسد که کریستیانو رونالدو در خط حمله، مثل خیلی از بازی های مهم دیگر فصل، امید اول شیاطین سرخ برای کسب پیروزی باشد. به نظر می رسد در کنار او سانچو را هم ببینیم ولی در این چند وقت اخیر منچستر از نظر تهاجمی به قدری ضعیف شده که حتی احتمال حضور لینگارد در ترکیب فیکس هم وجود دارد. او در دو سال اخیر تنها یک بار در ترکیب اصلی تیمش حضور یافته و در حال آماده شدن برای جدایی تابستانی از جمع یونایتدی هاست.

شاید منچستریونایتد با نتایجی چون پیروزی 3-2 برابر تاتنهام هر از گاهی قدرتنمایی می کند ولی درد اصلی این تیم چیز دیگری است. نتایج ناامید کننده مقابل تیم های قعر جدولی نگرانی بزرگ هواداران یونایتد در بازی امروز خواهد بود. واتفورد رده نوزدهمی منچستر را 4-1 در خانه شکست داد و در خارج از خانه هم با این تیم مساوی کرد. برنلی رده هجدهمی به تساوی 1-1 مقابل منچستر در ماه فوریه دست یافت و اورتون نیز در دیدار رفت با همین نتیجه، یونایتد را در اولدترافورد متوقف کرد. این نتایج دور از انتظار نباید در بازی های بعدی تکرار شود؛ البته اگر شاگردان راگنیک می خواهند فصل را با رتبه ای که در شان نام تیم شان است را کسب کنند! آنها بعد از تقابل امروز با اورتون رده هفدهمی، هفته آینده مقابل نوریچ رده بیستمی به میدان خواهند رفت.