به گزارش "ورزش سه"، مندی در هفته‌های اخیر و با وجود پیروزی برابر مصر به همراه تیم ملی سنگال و صعود به جام جهانی 2022 قطر، در سطح باشگاهی نتوانسته عملکرد خوبی داشته باشد. 
این دروازه‌بان سنگالی در بازی برابر برنتفورد نتوانست کمکی به بهبود شرایط تیمش کند و در دیدار برابر رئال مادرید در چارچوب رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نیز روی گل سوم کریم بنزما مقصر اصلی بود. 

 


توخل درباره شرایط این بازیکن به خبرنگاران گفت:«همه چیز کاملا مشخص است. من امیدوارم که این اتفاقات تاثیر زیادی بر روی اعتماد به نفس این بازیکن نگذاشته باشد. این چیزی است که دروازه‌بانی به آن بستگی دارد، این که اشتباهات را بپذیری و بتوانی با آنها زندگی کنی، بار دیگر به شرایط قبل برگردی و به تیمت کمک کنی، تمرکز داشته باشی، بار دیگر تمرکزت را به دست بیاوری، آرام بمانی و اعتماد به نفسی که داشتی را حفظ کنی.»
این مربی آلمانی با اشاره به عملکرد این بازیکن اضافه کرد:«او حتی فصل قبل هم اشتباهاتی داشت. ما به او کمک کردیم که بهتر باشد. شاید گاهی ما خوش‌شانس‌تر بودیم. البته که او می‌توانست برابر رئال مادرید بسیار بسیار بهتر ظاهر شود و خودش هم این را می‌داند.»
او از این بازیکن خواست که بار دیگر اعتماد به نفسش را به دست آورد:«انجام چنین اشتباهی در هر دیداری بد است اما در دیداری مانند مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان و برابر تیمی مثل رئال بدترین موقع ممکن است. اما او حالا می‌تواند ثابت کند که قهرمانی واقعی است.»