به گزارش "ورزش سه"، الاهلی بازگشت با شکوهی به لیگ حرفه‌ای عربستان داشت. تیم قدیمی و با ریشه‌ای که دو فصل پیش به لیگ پایین‌تر سقوط کرد اما فصل قبل با قهرمانی در لیگ دسته اول موسوم به لیگ زرد، توانست یک بار دیگر به بالاترین سطح از مسابقات لیگ عربستان بازگردد.

در دیدار افتتاحیه فصل جدید رقابت‌های لیگ عربستان، الاهلی توانست با نتیجه سه بر یک از سد الحزم گذشته و فصل را پرقدرت آغاز کند. اما نکته عجیب و نگران کننده این مسابقه، دو اشتباه عجیب و مرگبار از سوی ادوارد مندی بود که می‌توانست برای این تیم سنگین تمام شود.

1908543
1908544
1908545
1908546

اشتباه نخست این سنگربان سنگالی در دقیقه 14 رخ داد. زمانی که راجر ایبنز یک پاس رو به عقب را برای مندی ارسال کرد، این دروازه‌بان در کنترل توپ ناموفق بود و یوسف الشمری توانست پیش از گلر سنگالی صاحب توپ شده و او را دریبل بزند.

در شرایطی که مهاجم الحزم در برابر دروازه خالی قرار داشت، در اقدامی عجیب خود را روی زمین انداخت و قصد داشت تا برای تیمش پنالتی بگیرد ولی داور مسابقه با زاویه دید خوبی که داشت، تمارض این بازیکن را تشخیص داد و او را با یک کارت زرد جریمه کرد.

1908547
1908548
1908549

اما مندی نتوانست در اشتباه دوم جان سالم به در ببرد. او در دقیقه 50 و روی یک پاس رو به عقب، صاحب توپ شد و در شرایطی که دو مدافع هم تیمی را در دو سمت راست و چپ خود داشت، با یک پاس عجیب به وینا، مهاجم برزیلی الحزم، او را در موقعیت گل قرار داد و این بازیکن نیز از فاصله دور، توپ را از بالای سر گلر سنگالی عبور داد و به تک گل تیمش در این بازی تبدیل کرد.

هر چند که الاهلی توانست در این دیدار سه بر یک برنده شود، ولی اشتباهات عجیب مندی، منجر به نگرانی هواداران این تیم شده است. عده‌ای از طرفداران این تیم در فضای مجازی اعلام کرده‌اند بابت خرید مندی پشیمان هستند و اگر این اشتباهات ادامه دار باشد، مدیران باشگاه باید به فکر خرید جدیدی باشند.