به گزارش "ورزش سه"، پس از برگزاری قرعه کشی مرحله یک چهارم و نیمه نهایی جام حذفی، بسیاری از علاقه مندان به فوتبال در انتظار برگزاری دیدار دو تیم پرسپولیس و مس رفسنجان در مرحله ما قبل پایانی بودند. اما در اتفاقی عجیب و غیرقابل پیش بینی، مس در آبادان برابر تیم دسته دومی خلیج فارس ماهشهر تن به شکست داد و سرخپوشان پایتخت نیز مقابل آلومینیوم مغلوب شدند.

در این میان، آسان ترین قرعه ممکن حداقل روی کاغذ، نصیب مس شد اما این تیم از پس حریف دسته دومی خود برنیامد و در ضربات پنالتی تن به شکست داد تا تیم خوب ماهشهری به شگفتی سازی هایش ادامه دهد.

پس از شکست تلخ مس در آبادان، انتقاداتی از عملکرد این تیم برابر خلیج فارس مطرح شد و بازیکنان این تیم نیز شب گذشته با انتشار استوری مشترکی، از انگیزه بالای خود برای جبران این شکست در ادامه فصل خبر دادند.

در این استوری که توسط بازیکنان این تیم در اینستاگرام منتشر شده، آمده است: اینکه بیشتر از حد انتظار گام بر می داریم و این امر برای ما به عادت تبدیل شده، قابل تحسین است. آدمها در روزهای سخت سنجیده می شوند و نه در روزهای خوشی. همانطور که خودمان روزهای خوب را ساختیم، قطعا آن را دوباره تکرار خواهیم کرد.

پس سرتان را بالا بگیرید، ما یک تیم هستیم که با تدابیر آقای ربیعی و کادر محترمشان، تا اینجای فصل دست به کارهای بزرگی زده ایم و این راه تا پایان فصل ادامه خواهد داشت. در هر شرایطی به خودمان یادآوری می کنیم که هیچ تیم و مجموعه ای لایق تر از ما نخواهد بود.