به گزارش "ورزش سه"، آپوئل با مربیگری ریکاردو ساپینتو موفق شد در دور سوم از مرحله پلی آف لیگ کنفرانس اروپا، دیلاگوری را شکست داده و راهی مرحله چهارم و سرنوشت ساز این پیکارها شود. جایی که اگر این تیم بتواند از سد خنت بلژیک عبور کند، راهی مرحله گروهی خواهد شد.

ساپینتو در نشست خبری پس از این بازی گفت: ما می‌دانستیم که حریف با تمام نیرو به زمین بازی خواهد آمد و سعی خواهد کرد گلزنی کند، زیرا آنها این را باور داشتند. ما برای این کار آماده بودیم. ما از نظر دفاعی خوب بودیم اما سرعت را کنترل نکردیم و این را می‌دانیم. ما در نیمه اول می‌توانستیم با توپ بهتر کار کنیم، اما آنها موقعیت زیادی ایجاد نکردند.

او گفت: در نیمه دوم با بازیکنان صحبت کردیم و در نتیجه خیلی بهتر بودیم. ما برای توپ صبر بیشتری داشتیم و یک گل فوق العاده به ثمر رساندیم. همانطور که به بازیکنان گفتم، وقتی ما صبر داشته باشیم، وقتی فضا پیدا کنیم، بسیار خطرناک هستیم. خیلی‌ها می‌گویند دیلاگوری حریف بزرگی نبود اما من مخالفم. آنها 3-4 بازیکن با کیفیت دارند، به خصوص مهاجمان زهردارشان. بعد از گل تا آخر، بازی را تحت کنترل داشتیم و این پیروزی، عادلانه بود.

1911416

وی در مورد کسب چهار پیروزی در چهار دیدار مرحله مقدماتی لیگ کنفرانس گفت: من به تیم بسیار افتخار می‌کنم. این پیروزی همراه با پویایی تیم برای ما بسیار مهم است. در این رقابت‌ها کسب چهار پیروزی در چهار دیدار خیلی سخت است ولی ما این کار را انجام دادیم. ما بهتر بودیم و شایسته پیروزی بودیم. قطعا باید پیشرفت کنیم اما حریفان ما هم با کیفیت بودند. در کل خیلی خوشحالم.

ساپینتو در انتها و درباره بازی حساس دور پایانی برابر خنت بلژیک گفت: ما بعدا هم وقت خواهیم داشت تا در مورد آن صحبت کنیم.