به گزارش "ورزش سه"، روبرت لواندوفسکی در وضعیتی غیر قابل پیش بینی گرفتار شده است. او از زمان ورودش به بارسلونا، هرگز چهار بازی متوالی لالیگا را بدون گلزنی به پایان نرسانده است. حالا با احتساب دو بازی آخر فصل قبل مقابل مایورکا و سلتا و اولین فصل جاری مقابل ختافه، تنها یک بازی تا رسیدن به این رکورد منفی فاصله دارد اما او امشب برابر کادیز این فرصت را دارد تا مانع ثبت چنین رکورد بدی شود.

1912558

حقیقت این است که ستاره لهستانی فصل را به بهترین شکل شروع نکرده است. در پیش فصل، علی‌رغم اینکه در اکثر بازی ها شماره 9 شروع کننده بارسا بود، نتوانست بهترین گلزن تیمش باشد. در واقع او تنها به دو گل دست یافت. در طول چهار بازی دوستانه تابستانی، بازیکنانی مانند فران تورس یا آنسو فاتی آمار گلزنی بهتری نسبت به لوا داشتند.

1912559

در اولین بازی رقابت های لیگ او شب خوبی برابر ختافه نداشت و در دیداری که بدون گل مساوی شد، نتوانست به تیمش کمک کند. خط دفاعی ختافه به طور کامل مهاجم بارسا را مهار کرده بود. لوا آخرین بار در یک بازی رسمی در شکست 3-1 بارسا برابر وایادولید در 23 می گلزنی کرده است.

در هفته های پایانی لالیگا، که قهرمانی بارسا قطعی شده بود، عملکرد لوا با افتی آشکار روبه‌رو شد. حالا بارسا، به شدت دلش برای گلزنی های ستاره لهستانی تنگ شده و به او نیاز دارد.

1875443

لوا البته فصل گذشته در اولین بازی لیگ برابر رایو در نوکمپ هم موفق به گلزنی نشد ولی سپس در هفته دوم با زدن یک گل مقابل رئال سوسیداد آن ناکامی را جبران کرد. در بارسا مشتاق هستند که سناریوی این فصل مشابه سال قبل باشد و بهترین لواندوفسکی ممکن برگردد. 

لوا در سال قبل شایستگی هایش را نشان داد و آقای گل شد. او امشب به مسیر گلزنی بر می گردد؟