به گزارش "ورزش سه"، ساکت الهامی که همواره نتایج خوبی مقابل استقلال کسب کرده و تیم‌های او نمایش خوبی برابر آبی‌پوشان پایتخت ارائه می‌دهند، دوشنبه شب نیز توانست از سد شاگردان فرهاد مجیدی عبور کند و یک نتیجه شگفت‌انگیز به‌دست بیاورد.

الهامی که در سه تقابل اخیرش مقابل استقلال هیچ باختی نداشته و یک پیروزی و دو مساوی همراه با کلین‌شیت تیمش به‌دست آورده بود، در جدال مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی برابر آبی‌پوشان نیز تیمش دوباره گلی دریافت نکرد و علاوه بر آن صاحب یک برد مهم شد تا به نیمه نهایی برسند و یک قدم به جام نزدیک شود.

 

 

این سرمربی که همراه با تراکتور قهرمانی در جام حذفی را تجربه کرده و سال گذشته نیز نساجی مازندران را از تیم قعرنشین به یک تیم میانه جدولی تبدیل کرد و امسال هم نتایج نسبتا خوبی گرفت، پس از پیروزی امشب مقابل استقلال خوشحالی زاید الوصفی انجام داد که بینندگان تلویزیونی هم آن را تماشا کردند.

ساکت الهامی پس از اینکه آخرین پنالتی نساجی توسط حامد شیری تبدیل به گل شد و بازیکنان نساجی برای انجام شادی به پشت دروازه رفتند، در کنار زمین در آغوش دستیاران خود خوشحالی‌اش را انجام داد و از شدت شادی، اشک ریخت.

الهامی در فینال جام حذفی دو سال قبل که همراه با تراکتور قهرمان شد نیز پس از بالا بردن جام قهرمانی گریه کرد و حالا همراه با نساجی مازندران نیز پس از برد مقابل استقلال چنین صحنه‌ای را به‌وجود آورد.