به گزارش "ورزش‌ سه"، احتمالا بسیاری از اهالی فوتبال که جزئیات انتقال عیسی مرادی به سپاهان را به خوبی یادشان است. در روزهایی که صحبت از جذب بازیکنان سرشناسی نظیر گومیس برای اضافه شدن به اردوی طلایی‌پوشان اصفهانی در اولین سال حضور ژوزه مورایس وجود داشت، درنهایت مدیران باشگاه در مذاکراتی که با مهاجمان مختلف داشتند به نتیجه نرسید.

در آستانه شروع مسابقات بود که سپاهان در دیداری دوستانه به مصاف خوشه طلایی در نقش جهان رفت و در دیداری که شاگردان مورایس با پیروزی 4 بر صفر از زمین مسابقه خارج شدند، چشم مورایس به یک بازیکن جلب شد و چند روز بعد در انتقالی غیرمنتظره عیسی مرادی از ساوه به اصفهان کوچ کرد.

1914109
لحظه‌ای که مرادی هوشمندانه با ضربه‌ای نرم گل اول مسابقه را در مصاف با مس رفسنجان وارد دروازه حامد لک کرد.

فاصله ساوه تا اصفهان اصلا زیاد نیست، اما فاصله سپاهان و خوشه طلایی به هیچ وجه قابل مقایسه نیست و به همین دلیل عیسی مرادی که آقای گلی مسابقات لیگ دسته دوم را هم در کارنامه داشت، به یکباره در 25 سالگی با خوش شانسی به یکی از بهترین تیم‌های ایران و آسیا اضافه شد.

عملکرد مرادی در طول فصل هم بد نبود؛ او در مقاطعی از نیم فصل اول حتی جای شهریار مغانلو را در ترکیب اصلی گرفت و موفق به دبل مقابل تراکتور هم شد، اما مغانلو رفته رفته جایگاه خود را به دست آورد و هر چه به پایان مسابقات فصل گذشته نزدیک شدیم، مشخص بود دیگر در فصل پیش رو خبری از عیسی مرادی در اردوی سپاهان نخواهد بود.

1914110

مرادی با یک انتخاب هوشمندانه تصمیم گرفت به شمس آذر بپیوندد که فرصت بازی برخلاف فصل گذشته برایش فراهم باشد و در سومین بازی فصل توانست فرصت طلبی خود را مقابل دروازه حریفان به رخ بکشد. او در جریان پیروزی 3 بر صفر برابر مس رفسنجان گل اول را با ظرافت خاصی به ثمر رساند و گل دوم هم روی تیزهوشی و عکس العمل سریع او با اشتباه مدافعین و دروازه‌بان تیم میزبان به ثمر رسید تا سعید دقیقی اولین پیروزی فصل را به شکلی درخشان با مهاجم اول خود رقم بزند.

اگر سال گذشته حضور عیسی مرادی در سپاهان و عملکردش را به شانس و اقبال نسبت دادیم، حالا دیگر این موضوع محلی از اعراب ندارد. او از موقعیتی بالا به تیمی پیوسته که تازه به لیگ برتر صعود کرده و حالا انتظارات بالایی از او وجود دارد؛ انتظاراتی که در بازی سوم به خوبی توانست به آنها پاسخ بدهد و باید دید در ادامه  رقابت‌ها چه نمایش‌هایی ارائه می‌کند.

1914112

عکس‌ها: جواد نادری پور