به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران در حالی موفق شد شب گذشته برد بزرگی مقابل استقلال کسب کند و به مرحله نیمه نهایی جام حذفی برسد که سرمربی قائم‌شهری‌ها در گذشته نیز سابقه پیروزی برابر آبی‌ پوشان در همین رقابت‌ها را داشته و به افتخار مهم‌تری از رساندن تیمش به جمع چهار تیم به دست آورده است.

الهامی در شهریورماه ۹۹ و زمانی که هدایت تراکتور را برعهده داشت، در شرایطی بازی فینال جام حذفی برابر استقلال را در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد برگزار کرد که فرهاد مجیدی روی نیمکت آن تیم نشسته بود. شب گذشته نیز دوباره تقابل ساکت با فرهاد در استادیوم آزادی اتفاق افتاد و باز هم باید فقط یک تیم برنده می‌شد.

 

نساجیِ ساکت که در دو تقابل رفت و برگشت لیگ بیست و یکم هیچ باختی مقابل استقلال نداشته و دو تساوی همراه با دو کلین‌شیت کسب کرده بود، دیشب هم در طول ۱۲۰ دقیقه به تیم فرهاد مجیدی نباخت و گلی هم دریافت نکرد ولی در ضربات پنالتی شاگردان ساکت توانستند به برتری برسند و جشن  صعود بگیرند.

ساکت الهامی که در پنج تقابل قبلی مقابل مجیدی یک پیروزی، سه مساوی و فقط یک باخت داشت، دیشب هم در ششمین جدال با فرهاد مجیدی توانست برنده از زمین خارج شود و جدال با این مربی و همچنین تیمی که در آن سابقه مربیگری داشت، برنده باشد.

 

الهامی دو سال قبل اجازه نداد فرهاد مجیدی نخستین جام خود همراه با استقلال را در رقابت‌های حذفی کسب کند و تراکتورِ تحت هدایت او به برتری ۳ بر ۲ رسید و امسال هم در جام حذفی، تیمِ ساکت توانست مانع از رقم خوردن دو گانه برای فرهاد و استقلال شود و از سوی دیگر اجازه ندهد آبی‌پوشان در دو بازی لیگ برتری صاحب چهار امتیاز شوند.