به گزارش ورزش سه، منصور قنبرزاده که امروز در‌ جلسه‌ای با حضور کارگروه نقل و انتقالات و رئیس فدراسیون فوتبال شرکت کرده بود، در گفتگویی نکات مهمی را به زبان آورد و اعلام کرد که سازمان بازرسی کل کشور از تخلف دو باشگاه لیگ برتری خبر داده است.

قنبرزاده گفت: در جلسه امروز ما گزارش مفصلی داشتیم و ابهاماتی برای رئیس محترم فدراسیون وجود داشت. بعد از اینکه ابهامات برطرف شد، ایشان تاکید به اجرای مصوبات داشتند و دلگرمی دادند و دیدند همه چیز بر مدار قانون حرکت کرده است.

او ادامه داد: نهایتا نماینده سازمان محترم بازرسی کل کشور نامه‌ای را بر اساس وظایفی که منبعث از اختیارات سازمان بازرسی کشور و قانون اساسی کشور است، مرقوم کردند. در این راستا دو مکاتبه کرده‌اند که طبق قانون محرمانه است و ما نمی‌توانیم آن را افشا کنیم اما در این نامه به ما اعلام شده که  ما قصور کرده‌ایم.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال با تاکید بر تخلف دو باشگاه گفت: متوجه شدیم یکی از باشگاه‌ها، یکی از بازیکنان ایرانی را ریالی نوشته اما تبصره‌ای گذاشته و اعلام کرده هنگام پرداخت معادل قیمت دلار. یک نکته دیگر هم در مورد باشگاه دیگری بود که حدود ۳۰۰ درصد قرارداد سال دوم را افزایش داده بود و تعهداتی که ایجاد می‌شد. هدف این قانون این بوده که کنترل شود اما این مسائل مغایر با دستورالعمل بود‌ که قرار شد تصمیم‌گیری شود.

او در پایان تاکید کرد: ما بخشی از ادله مستندات این باشگاه را گرفته‌ایم و مابقی را هم فردا می‌گیریم. نهایتا به کمیته انضباطی تقدیم می‌کنیم. ما فقط گزارش‌ دهنده هستیم و اگر لازم باشد، به کمیته انضباطی می‌رود.