به گزارش "ورزش سه"، روبرت لواندوفسکی شماره 9 ثابت بارسلونا در مصاحبه با یک رسانه لهستانی به انتقاد صریح از شرایط خود در بلوگرانا و تاکتیک‌های ژاوی پرداخت.

لواندوفسکی به این اشاره کرد که مشکل بارسلونا این است که نمی‌تواند به اندازه کافی به دروازه حریفان نزدیک بشود. او در خطابی غیرمستقیم به ژاوی گفت تیمش با مهاجمان کافی بازی نمی‌کند و او احساس می‌کند به عنوان مهاجم نوک به اندازه کافی حمایت نمی‌شود.

ستاره لهستانی بارسا گفت:" ما بارسا هستیم و انتظار از ما این است که نه تنها ببریم بلکه فوتبال زیبا و تهاجمی بازی کنیم. ولی اخیرا بازی‌های ما اینطور نبوده. گاهی اوقات فران و فاتی می‌آیند و به حمله اضافه می‌شوند و ما فرصتهای بیشتری خلق می‌کنیم ولی گاهی اینطور حس می‌کنم که با مهاجمان کافی بازی نمی‌کنیم. من به اندازه کافی حمایت نمی‌شوم".

1916578

لواندوفسکی در ادامه گفت:" من با تجربه‌ای که دارم به دنبال بهترین راه‌حل برای تیم هستم و البته برای خودم. ولی در خیلی‌ از بازی‌ها من فرصت کافی برای گلزنی به دست نمی‌آورم. در دو بازی اخیر فرصتهای زیادی نداشتم چون اصلا توپی به من نرسید. گاهی خودم باید عقب بیایم و برای خودم موقعیت درست کنم".