به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته باشگاه بارسلونا با انتشار بیانیه‌ای از تمدید قرارداد فرمین لوپز تا سال 2027 خبر داد. فرمین 20 ساله که سال 2016 از بتیس به بارسلونا پیوست و در تیم‌های پایه باشگاه کاتالان مشغول بازی شد، از دو سال پیش به عضویت تیم دوم باشگاه درآمد و امسال توانست اولین بازی خود را برای قهرمان فصل گذشته لالیگا انجام دهد. این اتفاق در جریان بازی اخیر بارسایی‌ها مقابل ویارئال رخ داد و بازیکن جوان کاتالان‌ها در 4 دقیقه پایانی به میدان رفت.

1903965

قرارداد قبلی فرمین با بارسلونا تا سال 2024 اعتبار داشت و اکنون با اضافه شدن سه سال دیگر به مدت این قرارداد، بازیکن خودش را تا سال 2027 به آبی‌و‌اناری‌ها متعهد کرده است.

پس از امضای قرارداد، فرمین با رسانه‌های باشگاه صحبت کرد و گفت: «من هنوز باور نمی‌کنم در تیم اول بارسا حضور دارم و فعلا در حال کنار آمدن با این قضیه هستم. این یک رضایت و شادی بسیار بزرگ، هم برای من و هم برای خانواده‌ام است.»

فرمین ادامه داد: «بسیار خوشحالم و این یک گام بزرگ برای من است تا در باشگاهی که از کودکی آرزوی حضور در آن را داشتم، به فوتبال ادامه می‌دهم. از 13 سالگی که وارد بارسلونا شدم، رویایم رسیدن به پیراهن تیم اول بود.»

1917402

فرمین رمز موفقیت را در ذهنیتش می‌داند: «من در دوران کودکی شرایط سختی داشتم و مدیریت آنها برای هر بچه کوچکی دشوار بود اما معتقدم ذهنیت قوی، فداکاری و تلاش زیاد، من را به جایی رسانده است که الان هستم. اگر ژاوی صلاح بداند دوست دارم دقایق بیشتری بازی کنم و تا حد امکان نیروی کمکی برای تیم باشم. این تنها آغاز راه است و هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن، دارم.»