به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در چارچوب رقابت‌های هفته چهارم فصل جدید لالیگا شنبه غروب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان ختافه خواهد بود. 

این اولین دیدار پس از شروع فصل جدید رقابت‌های لالیگاست که رئال مادرید قرار است در خانه و مقابل تماشاگرانش به میدان برود و به این ترتیب بلینگام برای اولین بار پس از پوشیدن پیراهن این تیم در خانه و با تشویق و حمایت هواداران راهی میدان خواهد شد. 

آنچلوتی دقایقی قبل در نشست خبری پیش از این بازی حاضر شد و درباره مسائل مختلفی از جمله حضور بلینگام در برنابئو صحبت کرد. 

اولین بازی بلینگام در برنابئو: هواداران از تماشای بازی او در این ورزشگاه لذت خواهند برد. او چنان شخصیت قدرتمندی دارد که مطمئنم همه عاشقش خواهند شد و از دیدنش خوشحال می‌شوند. 

بازی برابر ختافه: ما از این که بار دیگر قرار است به سانتیاگو برنابئو برگردیم بسیار خوشحال هستیم. اینجا حالا ظاهر جدیدی دارد. بازگشت به خانه با حضور هواداران پس از سه پیروزی بسیار مهم است. 

شرایط تیم: من از شرایط کاملا راضی هستم. تیمی بسیار قوی و اهل رقابت داریم. ما مشکلاتی داشته‌ایم اما تیم خوبی داریم که می‌توانیم جانشینی برای هر بازیکن از دست رفته پیدا کنیم. 

1918735

سیستم تیم بدون وینیسیوس: مصدومیت وینیسیوس باعث شد که ما بازیکنی مهم و کلیدی را از دست بدهیم. ایده و سبک بازی ما تغییری نخواهد کرد. سیستم رئال قرار نیست عوض شود. ما می‌توانیم جای خالی او را با بازیکنی دیگر پر کنیم.

رقابت برای قهرمانی: رئال این شرایط و توانایی را دارد که با هر تیمی رقابت کند. ما منابع کافی برای رقابت با هر تیم قدرتمندی را در اختیار داریم.

قرعه‌کشی لیگ قهرمانان: ناپولی سال گذشته بسیار خوب کار کرد. آنها همان بازیکنان با مربی جدیدی را در اختیار دارند و امسال هم توان رقابتی بالایی خواهند داشت. یونیون برلین تیم خوبی است و بسیار عالی بازی می‌کند، خصوصا از نظر دفاعی. باید برای براگا هم احترام زیادی قابل باشیم چون تمامی تیم‌های پرتغالی عملکرد خوبی دارند.

خوسلو: ما می‌توانیم جای خالی وینیسیوس را با خوسلو یا براهیم دیاز پر کنیم یا حتی با سه مهاجم بازی نکنیم. شرایط تغییر چندانی نخواهد کرد. 

رودریگو: او این توانایی عجیب و غیرعادی را دارد که کارهای بسیاری را در پست‌های بسیاری انجام دهد. او در نقش مهاجم عالی است و بین خطوط هم خیلی خوب بازی می‌کند. او بازیکنی بسیار کامل است. 

کیلیان امباپه: من درباره بازیکن پاری سن ژرمن صحبت نمی‌کنم. 

پنالتی‌زن: بستگی به دیدارها دارد. خوسلو خوب پنالتی می‌زند. مودریچ و وینی هم همینطور. اگر هر سه در زمین باشند، ترتیب مشخص است.