به گزارش "ورزش سه"، در مهم‌ترین بازی هفته سوم لیگ ستارگان قطر، تیم فوتبال الدحیل که حریف پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا است، از ساعت ۱۸:۴۵ امشب در ورزشگاه الثمامه مقابل تیم العربی قرار گرفت.

الدحیل که در دو دیدار گذشته‌اش مقابل الاهلی و معیذر به برتری رسیده بود، امشب هم شروع توفانی برابر العربی داشت و در دقیقه ۵ روی حرکت میشل اولونگا و دریبل دروازه‌بان حریف توانست گل اول را توسط این مهاجم کنیایی به ثمر رساند و پیش بیفتد.

العربی که پس از دو تساوی پیاپی نمی‌خواست امشب بازنده باشد، خیلی زود به بازی برگشت و توانست در دقیقه ۱۳ روی اشتباه گلر الدحیل و فرصت طلبی عبدو دیالو به گل تساوی دست پیدا کند و نیمه اول با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

دیالو، مدافع سنگالی العربی و سابق پاری‌سن‌ژرمن که در نیمه اول گل تساوی را زده بود، در دقیقه ۵۸ توپ ارسالی از ضربه ایستگاهی سمت چپ زمین را پس از ضربه سر میشل اولونگا به اشتباه وارد دروازه خودی کرد تا الدحیل دوباره با یک گل پیش بیفتد، اما در دقیقه ۷۱ دوباره کار به تساوی کشیده شد.

1919556

الدحیل پس از حملات پیاپی برای کسب سومین پیروزی پیاپی در دقیقه ۱+۹۰ روی توپ ارسالی از جناح چپ و پاس المعز علی، توسط ابراهیم محمد گل سوم را به ثمر رساند ولی این نتیجه بازهم تغییر کرد.

العربی که از امتیاز میزبانی بهره می‌برد، در آخرین لحظات به شکل عجیبی صاحب یک ضربه پنالتی شد که عمر السومه، ستاره سوریه‌ای این تیم توانست دروازه الدحیل را در دقیقه ۹+۹۰ باز کرد تا کار به تساوی کشیده شود و این بازی با نتیجه ۳ بر ۳ خاتمه پیدا کند.