به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در یکی از بازی‌های هفته چهارم لالیگا موفق شد میزبانش اوساسونا را با گل‌های ژول کنده و روبرت لواندوفسکی 2-1 شکست دهد. صحبت‌های ژاوی هرناندز در پایان این دیدار را بخوانید:

پیروزی سخت در خانه حریف
بازی در خانه اوساسونا همیشه سخت است و امشب هم این گونه بود. برای کسب پیروزی جنگیدیم، سختی زیادی کشیدیم و استحقاق سه امتیاز را داشتیم.  شخصیت بالای بازیکنانمان این کار را ممکن کرد.

نیاز به ایجاد موقعیت بیشتر
اوساسونا امروز عملکرد دفاعی فوق العاده‌ای داشت. در این بازی باید موقعیت‌های بیشتری خلق می‌کردیم ولی کمی کم حوصله بودیم. وقتی کنترل بازی را در اختیار داریم انتظار خلق موقعیت‌های بیشتری دارم. باید برای نفوذ به روزنه‌های حریف زمان بندی صحیحی داشته باشیم.

1920254

عملکرد دو ستاره تازه وارد
ژوائو فلیکس امشب عالی بود و فکر می‌کنم می‌توانیم از او به عنوان مهاجم یا وینگر چپ استفاده کنیم.
ژوائو کانسلو هم ارتباط بین خط میانی و خط حمله را ایجاد کرد. این کاری بود که من قبل از ورود به زمین از او خواسته بودم انجامش دهد.

دفاع از لواندوفسکی
لواندوفسکی گاهی بیش از حد مورد بی مهری قرار می‌گیرد. او در دو بازی اخیر 4 امتیاز برای ما کسب کرده است. ما وظایف جدیدی برای این بازیکن تعیین کرده‌ایم که به واسطه آن کمتر توپ را لمس می‌کند. چطور می‌توان گفت او بد بوده وفتی در دو بازی اخیر دو گل زده است!

امتیاز کامل به داور!
نمره داوران امروز 10 از 10 بود. مخصوصا داور چهارم که در طول بازی با آرامش صحبت می‌کرد و هیچ وقت عصبی نشد. من بارها با او صحبت کردم و او فقط ما را آرام می‌کرد و خیلی کمک‌مان کرد.