به گزارش "ورزش سه"، در آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی، میسون گرین‌وود با انتقالی قرضی به مدت یک فصل از منچستریونایتد به ختافه پیوست. یونایتد هفته گذشته تایید کرد که گرین‌وود پس از تحقیقات داخلی 6 ماهه اولدترافورد را ترک خواهد کرد. این بازیکن در سال 2022 به خشونت خانگی علیه نامزدش متهم شد، اما پس از ماه‌ها تحقیقات و جلسات در دادگاه او سرانجام تبرئه شد.

1920397

با وجود تبرئه ولی بسیاری از هواداران منچستریونایتد موضع قبلی خود علیه او را حفظ کرده و به باشگاه برای فروش او فشار وارد کرده بودند. آنها به هدف خود رسیدند و گرینوود حداقل یک فصل در اسپانیا و برای ختافه توپ خواهد زد. 

او نتوانست در بازی شنبه تیمش برابر رئال بازی کند ولی پس از فیفا دی در دسترس خواهد بود. در هر صورت امضای قرارداد او با ختافه کاملا غافلگیر کننده بود.

1913992

روزنامه سان جزئیاتی جدید از زندگی گرینوود در ختافه (از توابع مادرید) را منتشر کرده است.

 بر این اساس، گرینوود در شهر مادرید اقامت دارد و ویلای 9 هزار یورویی اجاره کرده است. این ویلا که 6 اتاق خواب دارد، به محل تمرین ختافه هم نزدیک است. جالب اینکه پدرش نیز با او در این ویلا زندگی می کند و او قصد دارد به پسرش در شروع یک زندگی جدید کمک کند. گرین‌وود همچنین یک مترجم 24 ساعته و شبانه روزی نیز دارد تا برای ارتباط با اسپانیایی‌ها هیچ مشکلی نداشته باشد.