به گزارش "ورزش سه"، اکبر محمدی به عنوان یکی از مدیران شناخته شده فوتبال چند ماهی است در سمت مشاور معاون سرمایه انسانی و پشتیبانی شرکت مس ایران در امور باشگاه‌های این شرکت منصوب شده و کارش را در راستای بهبود وضعیت باشگاه‌های تحت پوشش این مجموعه بزرگ جلو می‌برد.

محمدی که فعالیت‌های گسترده‌ای در بحث‌های فنی و مدیریتی فوتبال طی سالیان گذشته انجام داده، در آخرین پست مدیریتی خود به عنوان مدیرعامل باشگاه پیکان توانست اتفاقات خوبی را در امر جوان‌گرایی و بسترسازی مناسب در معرفی استعدادها رقم بزند. او حالا نقش مهمی را در باشگاه‌های تحت پوشش شرکت مس ایفا می‌کند.

اکبر محمدی امروز هم در یک مراسم ویژه حول باشگاه‌های شرکت مس رویت شد. او در مراسم معارفه امیری خراسانی مدیرعامل جدید باشگاه مس کرمان به اعضای این باشگاه حضور داشت و دقایقی نیز به صحبت برای حاضرین پرداخت وبرای تیم مدیریتی جدید باشگاه نارنجی‌پوش لیگ یک آرزوی موفقیت کرد.

محمدی درباره تیم‌های شرکت مس گفت: «به هرشکل بحث مالکیت باشگاه‌های حرفه‌ای شرکت مس و استانداردسازی حرفه‌ای آنها مطرح می‌باشد که قطعا برای این موضوع راهکارهای لازم طرح‌ریزی خواهد شد، اما به طور قطع این موضوع هیچ‌تاثیر منفی در حمایت شرکت مس از ورزش حرفه‌ای نخواهد گذاشت.»

1920434