به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الدحیل یکی از حریفان پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به شمار می‌رود و باید در روزهای دهم مهرماه و چهاردهم آذرماه دیدارهای رفت و برگشت مقابل نماینده فوتبال ایران را به ترتیب در دوحه و تهران برگزار کند که میشل اولونگا، ستاره کنیایی تیم قطری، در فاصله یک ماه مانده تا این تقابل آمادگی بالای خود را به نمایش گذاشته است.
میشل اولونگا که طی دو فصل گذشته با زدن ۲۴ و ۲۲ گل دو آقای گلی پیاپی در لیگ ستارگان قطر را به دست آورد، در سه هفته ابتدایی فصل جدید نیز فوق العاده ظاهر شده و درخشش او کاری کرد تا الدحیل بازی‌های پرگلی داشته باشد و ۷ امتیاز بگیرد.

1920471

اولونگا در هفته اول لیگ ستارگان قطر با قطع توپ روی تیرک اول مقابل الاهلی نخستین گل فصل الدحیل را به ثمر رساند و در دومین مسابقه هم با یک ضربه تماشایی رباح ماجری توانست گلزنی کند که این روند را در دیدار اخیرشان هم قبل از فیفا دی ادامه داد. میشل اولونگا در تقابل اخیر الدحیل مقابل العربی در هفته سوم لیگ ستارگان قطر که منجر به تساوی سه بر سه شد، گل اول تیمش را با فرار از بین مدافعان حریف و دریبل دروازه‌بان به ثمر رساند و گل دوم هم با تاثیرگذاری مستقیم او و اشتباه مدافع العربی زده شد تا او روی ۴ گل از ۹ گل این فصل تیمش نقش اصلی را داشته باشد. 

1920472

ستاره کنیایی الدحیل در شرایطی با این عملکرد نشان داده می‌تواند مهره موثری برای قهرمان لیگ ستارگان قطر مقابل پرسپولیس و دیگر تیم‌های گروه E ازجمله النصر عربستان باشد که در گذشته هم برابر نمایندگان فوتبال ایران همواره درخشیده و گلزنی کرده است. میشل اولونگا که تجربه گلزنی با پیراهن تیم ملی کنیا مقابل تیم ایران را در فروردین ماه امسال به دست آورد، پیش‌تر در جدال با تیم‌های باشگاهی ایران از جمله سپاهان (۳ گل در ۲ بازی) و استقلال (۵ گل در ۲ مسابقه) هم این کار را انجام داده بود ولی سابقه تقابل با پرسپولیس را نداشته است.