به گزارش "ورزش سه"، چلسی دیشب در خانه رئال مادرید نمایش درخشانی ارائه داده و ابتدا با سه گل پیش افتاد، اما در ادامه دو بار دروازه خود را باز شده دید و در نهایت نتوانست از سد حریف پرافتخار خود عبور کند. آنتونی رودیگر، یکی از گلزنان چلسی در این دیدار مدعی شد این تیم برنامه بازی خود را پیاده کرده و اشتباهات فردی مانع صعود این تیم به نیمه نهایی لیگ قهرمانان شده است.

آنتونی رودیگر گفت: "بازی کردن در لیگ قهرمانان دشوار است، زیرا شما در برابر بهترین تیم های اروپا به میدان می روید و اگر اشتباهات کوچکی داشته باشید، تیم های رقیب شما را مجازات می کنند. ما در دو بازی اشتباهات فردی بسیار زیادی داشتیم که باعث شد آنها به مرحله بعد بروند و البته نباید از کیفیت لوکا مودریچ و کریم بنزما عبور کرد. 

ما دچار استرس نشده و مشکلی شبیه به این نداشتیم. فکر می کنم ما فاصله بین بین مدافعان رئال مادرید و کاسمیرو را هدف قرار گرفته بودیم. این برنامه چلسی برای این بازی بود، ما به خوبی خود را موقعیت های مورد نظر قرار دادیم و تیمو ورنر، میسون ماونت و کای هاورتز بسیار خطرناک ظاهر شدند.

ما پشت سر کاسمیرو فضای خوبی پیدا کردیم و در صحنه گل اول میسون مونت در آن منطقه حاضر شده و موفق شد دروازه رئال مادرید را باز کند. در کل ما جریان مسابقه را کنترل کردیم. فکر می‌کنم برنامه تیمی خود را خیلی خوب پیاده کرده، در نیمه دوم به گل رسیده و هر کاری که می‌توانستیم انجام دادیم.