به گزارش "ورزش سه"، گرینوود پس از اتهاماتی که در زمینه تجاوز جنسی و خشونت فیزیکی علیه نامزدش به او وارد شده بود و با وجود این که دادگاه این پرونده را مختومه اعلام کرد، نتوانست به حضور در منچستریونایتد ادامه دهد. 

این باشگاه چند روز قبل با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که دیگر تصمیمی به همکاری با این بازیکن ندارد و او به زودی از جمع آنها جدا خواهد شد. همین اتفاق هم رخ داد و او در ساعات پایانی پنجره نقل و انتقالات تابستانی به باشگاه ختافه منتقل شد. 

این مهاجم انگلیسی پیش از این هرگز صحبتی با هیچ یک از رسانه‌ها یا در شبکه‌های اجتماعی نداشت اما ساعتی قبل در صفحه رسمی باشگاه ختافه به زبان انگلیسی که به تازگی از سوی آنها راه‌اندازی شده سکوتش را پس از انتقال به این باشگاه اسپانیایی شکست. 

1920717

او در این صفحه متعلق به باشگاه جدیدش نوشت:« سلام به هواداران ختافه، میسون اینجاست. من از این که اینجا هستم بسیار خوشحالم بی‌صبرانه منتظر و آماده هستم که کارم را در این تیم شروع کنم.»

گرینوود از وقفه دیدارهای ملی استفاده کرده است تا بتواند روی آمادگی جسمانی‌اش کار کند و انتظار می‌رود که در تاریخ 17 سپتامبر در بازی برابر اوساسونا در ترکیب ختافه به میدان برود.