به گزارش "ورزش سه"، لواندوفسکی تابستان گذشته و پس از کشمکش طولانی با بایرن مونیخ بالاخره موفق شد به رویایش که پوشیدن پیراهن بارسلونا بود برسد. 

این بازیکن در اولین فصل حضورش در این تیم و در رقابت‌های لالیگا به ستاره بارسا تبدیل شد و موفق شد عنوان آقای گلی این مسابقات و جایزه پی‌چی‌چی را هم از آن خود کند تا نشان دهد که همچنان از توانایی بسیاری برخوردار است.

با این حال، او در فصل جدید رقابت‌های لالیگا با دشواری‌هایی روبرو شد ولی باز هم ثابت کرد که با وجود بالا رفتن سنش در شرایطی ایده‌آل قرار دارد و این فصل هم می‌تواند به این تیم در دفاع از عنوان قهرمانی کمک کند. 

1916869

حالا موندو دپورتیوو در ادعای جالب مدعی شده که بندی در قرارداد این ستاره لهستانی گنجانده شده که به بارسلونا این اجازه را می‌دهد که قرارداد او را با شرایطی خاص به صورت یک‌طرفه فسخ کند.

در این بند در واقع مطرح شده که اگر لواندوفسکی نتواند در 50 درصد از دیدارهای فصل آینده در ترکیب بارسا به میدان برود، مدیران این باشگاه این گزینه را در اختیار دارند که قرارداد او را فسخ کنند.

هرچند این بازیکن سابقه مصدومیت طولانی مدت خاصی را در کارنامه ندارد، اما بالا رفتن سن یا تصمیمات ژاوی ممکن است در فصل آینده روی سرنوشت او تاثیرگذار باشد.