به گزارش "ورزش سه"، اتهامات وارد شده به گرینوود در زمینه ضرب و شتم و آزار جنسی نامزدش باعث شد که او دیگر نتواند به حضورش در منچستریونایتد ادامه دهد. 

مدیران این باشگاه تصمیم گرفتند به همکاری با این بازیکن خاتمه دهند و این موضوع را در فاصله چند روز تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات با انتشار بیانیه‌ای به صورت رسمی اعلام کردند. 

همین شرایط باعث شد که این مهاجم به صورت جدی به دنبال یافتن باشگاهی برای بازگشت به زمین بازی باشد و در نهایت در ساعات پایانی پنجره تابستانی بود که اعلام شد او با امضای قراردادی قرضی راهی ختافه شده است. 

1922249

استقبال از او در این باشگاه اسپانیایی بسیار خوب بود و هواداران این تیم از این که بازیکنی که در سطح اول فوتبال انگلیس و در یکی از بزرگترین باشگاه‌ها توپ زده حالا به تیم آنها ملحق شده ابراز خوشحالی کردند. 

حالا روزنامه انگلیسی دیلی میل خبر داده که گرینوود رکورد فروش پیراهن در تاریخ باشگاه ختافه را شکسته است. در فاصله چند روز پس از پیوستن او به این تیم، هواداران ختافه بیشترین تعداد پیراهن با نام او و شماره 12 را خریداری کرده‌اند. 

این اتفاقی قابل پیش‌بینی بود، چرا که پیش از این هم چهار هزار هوادار در مراسم معارفه او حضور پیدا کرده بودند و حالا منتظر هستند تا اولین بازی گرینوود با پیراهن این تیم که احتمالا روز یکشنبه برابر اوساسونا خواهد بود را از نزدیک تماشا کنند.