به گزارش "ورزش سه"، ختافه شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته پنجم لالیگا به مصاف اوساسونا رفت و با نتیجه 2-3 برابر این تیم به پیروزی رسید. 

گرینوود که پس از اتهاماتی که از سوی نامزدش علیه او مطرح شده بود در 20 ماه گذشته فرصت حضور در میدان با پیراهن منچستریونایتد را نداشت، پس از انتقال قرضی به ختافه در این بازی به میدان رفت. 

اتفاق تلخی که در این دیدار رخ داد این بود که هواداران اوساسونا برای تضعیف روحیه این بازیکن و نشان دادن اعتراض‌شان به حضور او در زمین فریادهای «گرینوود، بمیر!» سر دادند که انتقادهای بسیاری را به همراه داشت. 

1926451

اتلتیک پس از پایان بازی اعلام کرد که لالیگا قصد دارد تحقیقاتی را به صورت جدی درباره این اتفاق انجام دهد تا از تکرار آن در دیدارهای پیش رو جلوگیری کند و این احتمال وجود دارد که اوساسونا با جریمه‌هایی روبرو شود. 

آراسته پس از پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت:« فریادهایی که از سوی هواداران ختافه برای توهین به اوساسونا سر داده شد بسیار بد بود. آرزوی مرگ برای گرینوود هم خیلی خیلی بد بود. نباید چنین اتفاقاتی رخ دهد. 

او بازیکنی است که در نهایت پرونده‌اش در دادگاه بسته شده است. او بازیکن خوبی است و عملکرد خوبی برای ختافه داشت. این شعارها نباید در ورزشگاه سر داده شود. اما باید درباره تمامی شعارهای هر دو طرف صحبت کنیم.»