به گزارش "ورزش سه"، گرینوود پس از اتهاماتی که درباره ضرب و شتم و آزار جنسی نامزدش به او وارد شد از فهرست منچستریونایتد کنار گذاشته شد. 

پرونده او در نهایت با حاضر نشدن شاکی در دادگاه مختومه شد اما یونایتد تحقیقاتی را به صورت خصوصی در این زمینه انجام داد و در نهایت به این نتیجه رسید که به همکاری با این بازیکن خاتمه دهد. 

این مهاجم انگلیسی در ساعات پایانی پنجره نقل و انتقالات تابستانی با امضای قراردادی قرضی از یونایتد جدا شد و به ختافه پیوست تا فرصت حضور در میدان پس از بیشتر از 18 ماه را پیدا کند. با این حال، بسیاری از نزدیکانش معتقد هستند که او هنوز مشتاق بازگشت به یونایتد است. 

1926590

این اظهارات باعث شد که در جلسه‌ مدیران این باشگاه بعضی از اعضا و خصوصا اعضای تیم زنان از مطرح شدن این شایعات و بازگشت احتمالی گرینوود ابراز نگرانی کنند اما او این موضوع را به طور کامل رد کرد. 

آرنولد در پاسخ به سوالاتی که درباره این بازیکن مطرح شده بود گفت:« هیچ احتمال و انتظاری وجود ندارد که میسون بار دیگر برای یونایتد و با پیراهن این تیم به میدان برود.»

گرینوود این هفته برای اولین بار با پیراهن ختافه و در جریان پیروزی 2-3 این تیم برابر اوساسونا به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت.