به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم ملی امید ایران و ویتنام در حالی با برتری ایران به پایان رسید که بازیکنان تیم ملی هیچ اخطاری از داور مسابقه دریافت نکردند.

در این بازی که ویتنامی‌ها خشن بازی را شروع کردند و در 20 دقیقه ابتدایی خطاهای پرتعدادی انجام دادند، بازیکنان ایران کمترین واکنش را نسبت به این موضوع داشتند و سعی کردند با سرعت انتقال توپ از درگیری و آسیب دیدن جلوگیری کنند.

1928830

بسیار واضح بود که تک تک بازیکنان تیم ملی تحت تاثیر حذف تیم ملی به دلیل دریافت کارت زرد بیشتر در مقدماتی المپیک قرار گرفتند و کادرفنی امید صحبت‌های زیادی انجام داده است.

در صحنه‌ای از بازی امیر جعفری به دلیل خطایی که پشت محوطه جریمه روی او گرفته نشد معترض بود که ارسلان مطهری به او تذکر داد که اعتراضش را تمام کند.

یکی دیگر از دلایل عدم دریافت کارت از داور مسابقه بازی حساب شده‌ای بود که مدافعان تیم ملی انجام دادند، آنها از انجام خطاهای بی‌مورد و غیرضروری خودداری کردند و بیشتر سعی در کنترل بازیکنان حریف داشتند.

اگر بازیکنان امید پیش از اعزام به مقدماتی المپیک این‌چنین توجیه بودند و با منطق بیشتری فوتبال بازی می‌کردند در آن مسابقات کارت زرد کمتری دریافت می‌کردند و به آن شکل عجیب از مسابقات حذف نمی‌شدیم.

تیم ملی امید ایران در بازی بعدی مقابل مغولستان به میدان خواهد رفت و برای صدرنشینی در گروه تلاش می‌کند و هرچه با بازیکنان اخطاری کمتری به مرحله بعد صعود کنیم احتمال دو کارته شدن در دیدار های حساس کمتر خواهد شد.