به گزارش "ورزش‌سه"، در ابتدای لیگ بیستم بود که علی‌محمدی پس از یک و نیم فصل دوری از اردوی طلایی‌پوشان اصفهانی، جایی که در آنجا رشد و پرورش پیدا کرده، بار دیگر مورد توجه محرم نویدکیا سرمربی تیم قرار گرفت و دوباره پیراهن طلایی سپاهان را پوشید. 

او در بازگشت دوباره به سپاهان ٣ فصل بسیار خوب را با طلایی‌پوشان پشت سر گذاشت و وقتی دید مورایس علاقه‌ای به توانایی‌های او و سبک بازی‌اش ندارد، تصمیم به حضور در رفسنجان و همکاری دوباره با ساکت گرفت. 

ساکت الهامی که پیش‌تر در صبای قم همکاری با جلال علی‌محمدی در روزهای جوانی را تجربه کرده، در جذب این بازیکن درنگ نکرد، تا حالا در هفته پنجم دست سرمربی خود را در حساس‌ترین برهه فصل بگیرد. 

1929086
1929087
1929088
1929089

علی‌محمدی که در مس شماره ٩٩ برتن می‌کند، در مصاف روز گذشته برابر آلومینیوم اراک ستاره تیمش بود. 

نبض بازی نارنجی‌پوشان رفسنجانی در این دیدار به علی‌محمدی کاپیتان فصل اول گذشته سپاهان سپرده شده بود.

این بازیکن که یک خط جلوتر از مدافعین وظیفه بازیسازی را برعهده داشت، به خوبی توانست از پس این مسئولیت برآید و به بازی تیمش نظم داد. ضمن اینکه با آمادگی بالای بدنی و ذهنی در بخش هجومی نیز حضور فعال داشت. او بود که با حضور به موقع خود روی یک توپ برگشتی پشت محوطه جریمه آلومینیوم و شوت به دروازه، از مدافعین پنالتی گرفت. این پنالتی که توسط شهباززاده به گل تبدیل شد، فشار را از روی ساکت و شاگردانش پس از چند هفته در دقیقه ١١ مسابقه برداشت و در نیمه دوم هم خرید باتجربه و جدید رفسنجانی‌ها روی توپ‌ربایی رامتین سلیمان‌زاده و پاس دقیق او هوشمندانه گل دوم را با یک ضربه فرصت‌طلبانه به ثمر رساند. 

1929093
1929094

علی‌محمدی در هفته‌های ابتدایی فصل به دلیل دیر جدا شدن از سپاهان نتوانسته بود به خوبی با ضرب آهنگ تیم مس هماهنگ شود، اما او حالا به رهبر این تیم در میانه میدان بدل شده و بی‌شک باز شدن پای او به گلزنی پس از مدت زمانی طولانی نوید روزهای بسیار خوشی را برای این  بازیکن و مس رفسنجان و البته ساکت الهامی در بازی‌های پیش رو خواهپ داشت.