به گزارش "ورزش سه"، درخشش ژول کنده یکی از نکات امیدوارکننده شروع فصل بارسلوناست و او در پست دفاع میانی سطح بالایی از خود نشان داده است. این پست مورد علاقه او محسوب می‌شود ولی در اولین سال حضورش به خاطر نیاز تیم در سمت راست مورد استفاده قرار می‌گرفت. 

1925255

مدافع فرانسوی در برنامه‌های ژاوی هرناندز نقشی غیرقابل انکار دارد و تنها بازیکن تیم (غیر از گلرها) است که در تمام دقایق فصل چه در لالیگا و چه در لیگ قهرمانان اروپا بازی کرده است.

کنده و دی‌یونگ تا به امروز در همه بازی‌ها بوده‌اند، اما ستاره هلندی در آخرین بازی اروپایی مقابل رویال آنتورپ تعویض شد و به این ترتیب نتوانسته در همه دقایق برای بارسا حاضر باشد. 

1921848

دیگر بازیکن بارسا که همه دقایق را بازی کرده، مارک آندره تراشتگن است، اگرچه در مورد دروازه‌بان‌ها تا حدودی این مورد شایع‌تر است چون در واقع او بی رقیب است و سیستم چرخشی در این پست وجود ندارد. روبرت لواندوفسکی نیز در آخرین دقایق دوئل مقابل اوساسونا تعویض شد و او نیز رکورد 100 درصد بازی ندارد.

فرم عالی کنده امنیت زیادی به دفاع بارسا می‌بخشد، اگرچه باید دید که آیا وقتی آرائوخو از مصدومیت برمی‌گردد، به کنده بیشتر استراحت داده خواهد شد یا این روند ادامه دارد.