به گزارش ورزش سه، تیم ملی امید ایران فردا در حالی به مصاف به مغولستان خواهد رفت که کار آسان‌تری نسبت به عربستان خواهد داشت.

امیدهای ایران با برتری 4-0 مقابل ویتنام، صدرنشین گروه شدند و در روز آخر مرحله گروهی باید به مصاف مغولستانی بروند که در 5 بازی اخیر خود فقط 1 امتیاز مقابل لبنان کسب کرده است.

در 3 بازی مقدماتی المپیک مغولستان مقابل عربستان (3-1)،کامبوج (2-1) و لبنان (1-1) قرار گرفت و در رتبه آخر گروه قرار گرفت.

آنها در مرحله گروهی مسابقات هانگژو هم با 4-2 مغلوب ویتنام شدند و در بازی دوم 3-0 مقابل عربستان شکست خوردند.

اما در نقطه مقابل تیم ملی امید ویتنام در 5 بازی اخیر فقط یک شکست خورده که آن هم مقابل امیدهای ایران بود، آنها در مرحله مقدماتی المپیک با 7 امتیاز به مرحله بعدی صعود کردند و در دیدار اول مرحله گروهی هانگژو 4-2 مغولستان را شکست دادند.

1929333

با توجه به این که تیم ویتنام نسبت به مغولستان تیم سرسخت‌تری است و همچنان امید به صعود دارد و در نظر گرفتن شرایط ایران که با تفاضل گل بهتر فعلا در صدر حضور دارد، صدرنشینی در گروه دور از انتظار نیست و تیم ملی امید ایران فردا با کسب نتیجه بهتر نسبت به عربستان می‌تواند به عنوان صدرنشین به مرحله بعد صعود کند.

ایران و عربستان با 4 امتیاز و تفاضل 4+ و 3+ در رتبه اول و دوم قرار دارند، ویتنام با 3 امتیاز و تفاضل 2- رتبه سوم حضور دارد و مغولستان با 0 امتیاز و تفاضل 5- قعرنشین گروه است.

ایران-مغولستان، ویتنام-عربستان فردا ساعت 15:00 مقابل هم قرار خواهند گرفت تا تکلیف صدرنشین و تیم‌های صعود کننده به مرحله بعدی مشخص شود.

1929334