فابیو پاراتیچی می‌خواهد دو بازیکن از ترکیب یوونتوس را به آنتونیو کونته هدیه دهد

تاتنهام و یوونتوس برای نهایی کردن انتقال رودریگو بنتانکور و دیان کولوسفسکی در حال مذاکره هستند.

طرفداری | به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، یوونتوس فعال‌ترین تیم در بازار نقل و انتقالات ژانویه 2022 بوده و آن‌ها بعد از خرید دوشان ولاهوویچ، انتقالات دیگری هم خواهند داشت. قرار است تحولاتی در خط هافبک بیانکونری ایجاد شود و آن‌ها این کار را با همکاری تاتنهام انجام می‌دهند. تاتنهام در آستانه جذب رودریگو بنتانکور و دیان کولوسفسکی از یوونتوس قرار دارد. بیانکونری هم برای جانشینی آن‌ها، دنیس زکریا را از مونشن گلادباخ مد نظر دارد. یووه که با این هافبک 25 ساله سوئیسی توافق کرده، در تلاش است تا با تیم آلمانی هم به توافق برسد.

فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی تاتنهام که دیان کولوسفسکی را به یوونتوس برده بود، برای جذب دوباره این وینگر 21 ساله سوئدی، پیشنهاد قراردادی قرضی همراه با بند خرید اجباری که به صورت مشروط فعال می‌شود را به یوونتوس ارائه کرده است. ارزش این پیشنهاد، مجموعا به 40 میلیون یورو می‌رسد. شروط اجباری شدن بند قرارداد کولوسفسکی با تاتنهام، کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا و تعداد بازی مشخصی در ادامه فصل است. 

در مورد رودریگو بنتانکور، استون ویلا از جذب او پا پس کشیده و تاتنهام در یک قدمی جذب این هافبک اروگوئه‌ای است. پیشنهاد تاتنهام برای به خدمت گیری بنتانکور، 20 میلیون یورو به علاوه پاداش است. هر دو بازیکن در انتقال‌هایی مستقل، به زودی از یوونتوس به تاتنهام می‌پیوندند. پس از حل و فصل جزئیات، یوونتوس آن‌ها را به تاتنهام می‌فروشد. در خصوص بنتانکور باید به یاد داشت که یوونتوس مجبور است 30% از پول فروش این هافبک 25 ساله را به بوکاجونیورز بدهد.

برای جانشینی این دو بازیکن، یوونتوس سخت در تلاش است تا دنیس زکریا را طی ساعات آینده از مونشن گلادباخ بخرد. اگرچه بیانکونری وضعیت ناهیتان ناندز را به دقت دنبال می‌کند. کالیاری که مالک این هافبک اروگوئه‌ای است، وضعیت کایو ژرژ مهاجم برزیلی یوونتوس را زیر نظر دارد و ممکن است این دو بازیکن به شکل قرضی با یکدیگر معاوضه شوند.