به گزارش "ورزش سه"، کار بارسلونا دیشب برابر سلتا گره خورده بود و این تیم فاصله ای با یک شکست خانگی تلخ نداشت اما در 10 دقیقه همه چیز عوض شد. بارسا تا دقیقه 81 بازی با دو گل از میهمانش عقب بود اما روبرت لواندوفسکی با زدن دو گل بازی را به تساوی کشاند. فلیکس و کانسلو دو پاس گل به ستاره لهستانی دادند ولی کار بزرگ را گاوی یک دقیقه به پایان انجام داد که با یک ارسال فوق العاده به درون محوطه جریمه زمینه برای گلزنی کانسلو را فراهم کرد.

1929926

در پایان بازی وقتی از ژاوی در مورد قهرمان بارسا در این شب بزرگ سوال شد، او از لواندوفسکی و کانسلو نام نبرد. مربی بارسا ترجیح داد از گاوی ستایش کند. بازیکنی که پس از مصدومیت فرانکی دی‌یونگ وارد زمین شده بود و اثر خود را نیز گذاشت.

1929927

ژاوی گفت: «البته که بازگشت بزرگ ما نتیجه یک کار تیمی بود و همه در آن سهیم بودند ولی اگر قرار باشد من از بازیکنی خاص نام ببرم، او گاوی است. پاس او استثنایی بود و توپ را دقیقا جایی فرستاد که کانسلو انتظار داشت. گاوی کیفیت فوق العاده ای دارد و حال و آینده بارسلوناست. این دیداری بود که در حالت معمول نمی توانستیم نتیجه اش را برگردانیم و یک شب بزرگ برای ما رقم خورد.»