به گزارش "ورزش سه"، در دقیقه 57 دیدار ایران و مغولستان روی اشتباه مدافعان حریف در پاسکاری، آریا برزگر مهاجم جوان نساجی به زیبایی توپ را ربود و از داخل محوطه جریمه آن را وارد دروازه مغولستان کرد تا بازی را سه بر صفر کند.

برزگر که در این بازی در خط حمله تیم ایران بازی می کرد، انگیزه زیادی برای گلزنی داشت. او در صحنه گل دوم ایران هم اگر محمد عمری در لحظه آخر توپ را تکل نمی کرد، پایش به گل باز شده بود اما قسمت برایش این بود که گل سوم ایران را با یک حرکت فردی خوب به ثمر برساند.

نکته عجیب درباره این مهاجم اما تعویض او بلافاصله بعد از گلزنی بود. رضا عنایتی که پیش از صحنه گل تصمیم خود برای تعویض برزگر را گرفته بود، نگذاشت خوشحالی ناشی از گلزنی این مهاجم طولی بکشد و چند ثانیه بعد از باز شدن دروازه مغولستان تابلوی تعویض بالا رفت.

برزگر که خودش هم باور نمی کرد بلافاصله بعد از گلزنی باید از زمین بیرون برود، با لبخندی جالب جای خود را به ارسلان مطهری داد و در ادامه صحبت هایی را رضا عنایتی سرمربی تیم ایران در کنار زمین انجام داد. عنایتی هم به او توضیح داد که از قبل از گل تصمیمش برای تعویض را گرفته بود و دیگر این تصمیم را تغییر نداده است.

1930015
1930016