به گزارش "ورزش سه" در تیم کم مهره برانکو ایوانکوویچ، سید محمد احسان حسینی به عنوان مدافع میانی در کنار نفراتی مثل سعید حسین‌پور و حمیدرضا طاهرخانی خیلی کم شانس بازی پیدا می‌کردند، هر چند در آن فصل به خاطر بسته بودن پنجره حداقل شانس نیمکت‌نشینی به این نفرات می‌رسید.

حسینی بعدتر به شهرخوردو مشهد رفت و فیکس شد و از همان جا با سیدمهدی رحمتی به آلومینیوم اراک رفت و حالا شاگرد او در نساجی مازندران است. حسینی در اولین بازی آسیایی نساجی اولین گل تاریخ این باشگاه در لیگ قهرمانان را به ثمر رساند و نامش را اینگونه در دل هواداران تیمش ثبت کرد آن هم در حالی که همه می‌دانند او یک مدافع میانی است.

در نقطه مقابل او شهاب زاهدی قرار دارد که دقیقا شرایطی عکس حسینی را تجربه کرد. شهاب که در تیم برانکو جایی برای خود نمی‌دید به ماشین‌سازی رفت و از آنجا راهی فوتبال ایسلند شد تا برای چند سال متوالی اروپایی باشد.

در دیدار پرسپولیس با النصر شانس به شهاب زاهدی رو کرد و او که می‌دانست فیکس نیست از دقیقه 5 بامصدومیت ترابی به میدان رفت اما دو موقعیت گل را از دست داد و بعدتر به خاطر اینکه از رونالدو تقاضای پیراهن کرده مورد عتاب هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس قرار گرفت تا روزهای سخت‌تری را حتی نسبت به هفته‌های ابتدایی لیگ تجربه کند.

1931453

دیروز شهاب زاهدی و احسان محمد حسینی که روزگاری در پرسپولیس برانکو همبازی بودند روبروی هم قرار گرفتند. شهاب باز هم گل نزد و حسینی در خط دفاعی تیمی حضور داشت که گل نخورد تا روزهای سخت زاهدی ادامه داشته باشد و حسینی همچنان روی دور موفقیت باشد.