به گزارش "ورزش سه"، خوسلو در 33 سالگی فکرش را هم نمی کرد جانشین کریم بنزما در رئال مادرید شود ولی او مزد صبوری و تداوم درخشش در سطح اول فوتبال اسپانیا را با برگشتن به رئال گرفت. 

1926616

خوسلو متولد اشتوتگارت آلمان است ولی فوتبال را از پایه های سلتا شروع کرد. او بین سال های 2009 تا 2012 برای تیم دوم رئال به میدان رفت ولی سال 2012 راهی هوفن‌هایم شد. او سپس بازی برای هانوفر و فرانکفورت در بوندسلیگا و نیز استوک سیتی و نیوکسل در لیگ برتر را نیز تجربه کرد. در نهایت پس از چند فصل بازی در آلاوس و اسپانیول آنقدر درخشید تا هم به تیم ملی اسپانیا دعوت شود و هم رئال او را برگرداند.

1932148

خوسلو در هشت بازی رسمی این فصل سه گل برای رئال زده از جمله گل دیروزش با ضربه سر به لاس پالماس که تا حدی خیال رئال از کسب پیروزی را راحت کرد. 

خوسلو پیش از این در برنابئو به ختافه و سوسیداد نیز گل زده بود. در واقع همه گل های او در برنابئو به ثمر رسیده اند. اوج مهارت او در ضربه زدن با سر است. او برابر لاس پالماس ضربه سر فوق العاده ای زد و خودش در یک مصاحبه گفته بود که در فوتبال آلمان بسیار روی ضربات سر کار کرده بود و این مهارت را از آنجا کسب کرده است. فصل قبل او برای اسپانیول دو گل با ضربه سر زده بود که از آمار کریم بنزما که یک گل به این شکل برای رئال زد، بهتر بود.

1926615

با گلی که دیروز زد، خوسلو به رکورد چهار گل متوالی در برنابئو دست یافت. در قرن 21 هیچ خرید جدید رئال در چهار بازی متوالی خانگی برای این تیم گل نزده بود. او در سال 2011 و در اولین بازی اش در برنابئو نیز روی پاس کریستیانو رونالدو به آلمریا گل زده بود. در دیداری که رئال 8-1 برنده شد.