به گزارش "ورزش سه"، لیگ عربستان سعودی هیچ محدودیتی از نظر جذب بازیکنان ندارد و همچنان به پیگیری وضعیت بازیکنان بزرگ در این بازار زمستانی و تابستان آینده ادامه خواهد داد.

یکی از بازیکنان مورد نظر آن‌ها روبرت لواندوفسکی از بارسلونا است. سعد بغیر، فوتبالیست تونسی باشگاه ابها، تشخیص داد که ستاره لهستانی خرید ایده آلی برای این تیم خواهد بود.

او در مصاحبه‌ای در عربستان سعودی گفت: "ما به بازیکنان سطح بالایی مانند لواندوفسکی نیاز داریم. او جزء خریدهایی است که در صورت امکان باید انجام دهیم."

1932420

پیش از این در تابستان، نام لواندوفسکی به عنوان خرید احتمالی باشگاه ابها اعلام شده بود، زیرا این تیم توسط چسلاو میخنیویچ، سرمربی لهستانی، هدایت می‌شود، مربی‌ای که رابطه بسیار خوبی با مهاجم بارسا دارد.

درست است که صندوق سرمایه‌گذاری عربستان سعودی در تابستان به جذب لواندوفسکی علاقه‌مند بود، اما مهاجم لهستانی هر نوع مذاکره‌ای را رد کرد زیرا قصد او ادامه حضور در بارسا و کسب عناوین در اروپاست.

شکی نیست که آن‌ها به تلاش خود ادامه خواهند داد، اگرچه لواندوفسکی قصد ندارد بارسا را ​​ترک کند. او یک سال و نیم از قراردادش باقی مانده و تعهدش برای بازی در بلوگرانا قطعی بود. باشگاه ابها با تنها 2 برد در 7 بازی لیگ در میانه پایین جدول قرار دارد.