به گزارش "ورزش سه"، مکس آلگری تایید کرد که دوشان ولاهوویچ و آرکادیوش میلیک برای بازی یوونتوس با آتالانتا دردسترس نخواهند بود. دیداری که فردا از ساعت 19.30 در برگامو برگزار خواهد شد و جدالی جذاب بین تیم‌های سوم و چهارم جدول است.

1931465

آلگری در نشست خبری خود در مورد آتالانتا گفت: «معمولاً بازی با آتالانتا سخت است، آنها در یک مقطع خوب هستند و در خانه گل نخورده‌اند، بنابراین باید با تمرکز زیاد بازی کنیم و سعی کنیم سرعت و تعادل را به خوبی حفظ کنیم. ما قبلاً با لاتزیو رودررو شده‌ایم و فردا آتالانتا نیز مثل لاتزیو تیمی فیزیکی و تهاجمی است و باید مطمئن شویم که آماده هستیم. البته نتیجه بازی، هر چه باشد، تعیین‌کننده نیست و در ابتدای لیگ هستیم.»

آلگری ادامه داد: «ثابت شده است که این لیگ فوق‌العاده غیرقابل پیش‌بینی و متعادل است، چرا که پس از 6 هفته هیچ تیمی شکست نخورده نیست، بنابراین رقابت قهرمانی کاملاً باز است. در حال حاضر نگاه کردن به جدول فایده‌ای ندارد، حتی اگر ماندن در جمع چهار تیم برتر به افزایش اعتماد به نفس ما کمک کند. تیم از نظر بدنی نیز در حال رشد است و آدرین رابیو و تیموتی وه‌آ در حال اوج گرفتن هستند. ما با تلاش در تمرینات و آوردن بازیکنان جوان و کم‌تجربه، از عدم حضور در لیگ قهرمانان بهترین استفاده را می‌کنیم.»

1931884

آرکادیوش میلیک بازی قبلی را از ابتدا آغاز کرد و گل برتری را مقابل لچه به ثمر رساند، اما ملی‌پوش لهستانی و ولاهوویچ هر دو فردا دور از دسترس هستند: «ولاهوویچ یک مشکل جزئی کمر دارد که او را برای چند روز در هفته گذشته از تمرین دور نگه داشت. او درد زیادی داشت، بنابراین بهتر است به او اجازه دهیم استراحت کند تا بهبودی کامل پیدا کند. مویزه کین برمی‌گردد، اما میلیک بیرون خواهد بود، زیرا او مشکلاتی با ساق پا داشت و باز هم بهتر است ریسک نکنیم. ما مانچینی را با خود خواهیم داشت. کین فردا شروع خواهد کرد و در خط هافبک بین فابیو میرتی و نیکولو فاجولی نیز یکی بازی می‌کند. من فردا تصمیم نهایی را خواهم گرفت.»